Är den inte för stor? Tänker att den väger för mycket...zulu borde kanske fungeraNato eller zulu borde väl också vara ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den inte för stor? Tänker att den väger för mycket...zulu borde kanske fungeraNato eller zulu borde väl också vara ok?
Pannor är undantag, det är sen gammalt!Exhibit A:
Klart ploppen ska ha läderband! Bry dig inte om bakåtsträvarna, låt de bränna sin energi på menlösa småbekymmer!
Ser gärna att ploppen får ett vårbad i lädret den sista mars också!
Edit: Hittade en plopp på läder! (ploprof.com)
Klart ploppen ska ha läderband! Bry dig inte om bakåtsträvarna, låt de bränna sin energi på menlösa småbekymmer!
Ser gärna att ploppen får ett vårbad i lädret den sista mars också!
Edit: Hittade en plopp på läder! (ploprof.com)
Mycket bra!!! Längtar!Idag har jag beställt ett läderband till Ploppen, ska bli riktigt spännande att testa
Dag 22 och detta börjar gå på rutin efter att ha varit jobbigt några dagar... Relaterad fråga. Har några billiga nato som är väldigt stela, kan man mjuka upp dem på något bra sätt eller får man skylla sig själv som köper billigt?
Du valde en bra klocka för mars då!Tack för det! Jag håller alla tummar och tår. Och tränar som en dåre också såklart. Skorna är ett par Nike Zoom Tempo Next%. Det är "träningsvarianten" av Alphafly och har en gummiblandning som ska hålla väl. Nu har jag enbart loggat 107 km i skorna totalt, men de känns fortfarande som nya.
Absolut! Även om det är kämpigt med klockvalet de timmarna jag inte tränar och de andra klockorna ligger trånande och tittar på mig.Du valde en bra klocka för mars då!
PostNord påstår att mitt senaste fynd ska landa i morgon....Någon som vågat sig på att beställa något nytt nu? Jag har en som tidigast kommer 30e. Men isf. hämtar jag bara inte ut den förrän 1april.
Edit: nej fan det är ju fedex. Då blir det svårare...
Läder på dykare alltså?
Vem fan har sagt att det ska vara lätt. Kollar på gårdagens nykomlingar och kämpar med impulskontrollen.Nya band och nu kan jag nog inte hålla mig mer. Hur ni som köpt klockor och inte testat dom än har klarat er övergår mitt förstånd. Kudos till er haha
Gudarns vad underbart!!!
Varför ändra ett vinnande koncept...
lite bubbel och gratinerade ostron "Kilpatrick" som kvällsspis. Ha,re bäst//
Kul läsning, men verkade vara mer hur de sliter ut och missfärgar banden, inte gör dom mjukareNöta nato (långt inlägg utan payoff)
Jag köpte denna lilla tuffing av Scaramanga för ett bra tag sen. Jag tänkte att det skulle passa med ett blekt och väl använt rött nato, så jag beställde ett. I fel storlek. :banghead: Projektet lades åt sidan, men väcktes till liv för några veckor sedan. Jag började med att borsta...klocksnack.se
Haha, det är du värd! Jag vet hur det känns, på måndagar, torsdagar och lördagar är det precis likadant för mig!Näe, nu e jag värd ett glas vin. Jobbat hela helgen, kommit hem helt skev, kört barn till aktiviteter och lagat middag mellan hämtningar...! Skål!
Ses vid kvällsbilden, om jag är vaken. Tuff dag #22.
Blir det för kämpigt kan jag hjälpa dig att bli av med explorernVem fan har sagt att det ska vara lätt. Kollar på gårdagens nykomlingar och kämpar med impulskontrollen.
Faaan! Det måste väl andå vara Photoshop? För gammal för detta!Självklart, hoppas du har överseende med att jag bytte till ett fint svart armband ist
Hahahahaha!Pannor är undantag, det är sen gammalt!
Det är en konspiration med alla dykare på läder här ikväll, eller är det jag som håller på att tappa det?