• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@lulemarcus
Hoppas Batman får till en bättre slap men Freddie (Rami) säger hejdå med en schvung!
75E4E2E9-60B8-44A7-B419-1DE8B0ADC8EF.gif

Ännu en dag med äppelklockan....
Förresten, någon som testat att berätta för kollega eller bekant om pågående utmaning? Jag fick inte riktigt önskad reaktion, de var inte imponerade alls :rolleyes:
832A739B-AA98-46EC-A54B-80B1C49F5451.jpeg
Jag gjorde det idag, visade sig att kollegan haft samma klocka på armen i 15 år... hon var inte riktigt klar över själva utmaningen.... 🥸

Kör på. Så länge du vet att det är fel. 😅

Nu tror jag att det vore sunt för dig om det blev 1/4. Det här har gått för långt ;)

Hahah ni verkar inte helt övertygade😂 Och ja, nog börjar det spåra nu, finns nog en anledning till varför det typ inte kom upp någon bild när jag googlade ”ploprof leather strap”... För att den inte ska vara på läder🤪

Idag fick klockan åter göra det den faktiskt ska göra - logga träningen.

Trots att jag åkte på extremt milda symtom i samband med Covid så har jag märkt att konditionen tagit en ordentlig smäll. Men, idag lyckades jag trycka ner mina intervalltider till 3:49/km. Lång väg kvar att gå till de 3:32 jag låg på innan, men nu känns det som att det börjar lossna (peppar peppar). 🙂

Hopps alla haft en bra dag!

P.S. Slänger in en gammal bild på klockan och de ”snabba”skorna som gjorde jobbet idag för att stay on topic. 😎

6E81FDB7-6617-42B8-953A-EE95EAD31422.jpeg

FD08D850-0E4B-4A1E-B93A-81AE24E60CC0.jpeg

Idag fick klockan åter göra det den faktiskt ska göra - logga träningen.

Trots att jag åkte på extremt milda symtom i samband med Covid så har jag märkt att konditionen tagit en ordentlig smäll. Men, idag lyckades jag trycka ner mina intervalltider till 3:49/km. Lång väg kvar att gå till de 3:32 jag låg på innan, men nu känns det som att det börjar lossna (peppar peppar). 🙂

Hopps alla haft en bra dag!

P.S. Slänger in en gammal bild på klockan och de ”snabba”skorna som gjorde jobbet idag för att stay on topic. 😎

6E81FDB7-6617-42B8-953A-EE95EAD31422.jpeg

FD08D850-0E4B-4A1E-B93A-81AE24E60CC0.jpeg
Vad heter de där skorna? Du är snart nere under 3:40!

Hahah ni verkar inte helt övertygade😂 Och ja, nog börjar det spåra nu, finns nog en anledning till varför det typ inte kom upp någon bild när jag googlade ”ploprof leather strap”... För att den inte ska vara på läder🤪
Ploppen ska vara på gummi eller mesh. Så enkelt är det. Det är bara 10 dagar kvar. Håll ut, utan att ta till desperata åtgärder för överlevnad. Snääääääällla!

Klart ploppen ska ha läderband! Bry dig inte om bakåtsträvarna, låt de bränna sin energi på menlösa småbekymmer!

1616437779153.png

Ser gärna att ploppen får ett vårbad i lädret den sista mars också! :D

Edit: Hittade en plopp på läder! (ploprof.com)
pptan.jpg
pptandeck.jpg

Vad heter de där skorna? Du är snart nere under 3:40!
Tack för det! Jag håller alla tummar och tår. Och tränar som en dåre också såklart. 😂 Skorna är ett par Nike Zoom Tempo Next%. Det är "träningsvarianten" av Alphafly och har en gummiblandning som ska hålla väl. Nu har jag enbart loggat 107 km i skorna totalt, men de känns fortfarande som nya.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp