He's going down!!!Kunde inte låta bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He's going down!!!Kunde inte låta bli
36-39 mm är någon form av sweetspot för mig så jag är intresserad av att testa vid tillfälle. Lägger på önskelistan...Tack! Jo jag är väldigt nöjd med den, kan rekommendera. Länken är väldigt skön, fin taper på den också. Får även hem nya 38 mm Universa nästa vecka lagom till april, den blir spännande att testa.
Och till det behövs kaffeIdag är det utbildning som gäller!
Mer kaffe till folket!Och till det behövs kaffe
Den där Tissot var ju magisk, bandet passade perfekt ocksåVarvar jobb med lite foto idag.
+1 på den, fantastiskt fin!Den där Tissot var ju magisk, bandet passade perfekt också
Golare har inga polare!@Staafen @Berns
Är @yonsson kvar i utmaningen?
Är det ett nytt eller gammalt foto isf?!?
yonsson on Instagram: "This is the third time I’ve bought a #Seiko #SBBN031 Managed to find one in perfect condition. 💪 Long live the #Marinemaster ! I won’t be selling this one anytime soon. . #seikoprospex"
202 likes, 10 comments - yonsson_in_a_nutshell on March 23, 2021: "This is the third time I’ve bought a #Seiko #SBBN031 Managed to find one in perfect condition. 💪 Long live the #Marinemaster ! I won’t be selling this one anytime soon. . #seikoprospex".www.instagram.com
Haha, härligt med lite tyngd på handleden! Dubbel träning! Blev det shortspremiär och löpning?Det lutar åt det här med men med en rasslande fejkguldjubilee på armen
Nej det är ju nästan som ett skämt grattis till en riktigt fin pjäs!
Ja visst är den! Tyvärr är det inte min utan jag fotar den bara. Lädret är krokodil från Hermès.Den där Tissot var ju magisk, bandet passade perfekt också
I OWG är det tvärtom, det framgår i inlägg två.Golare har inga polare!
Golare har inga polare!
Är du säker?Sist men inte minst! Följer man inte reglementet vet alla vad som händer, läderlappen hälsar på och utdelar en klassisk lavett. Därefter är man ute! Och kom ihåg, golare har polare i OWG MARCH.
Rotade fram ett solblekt väl använt "fältarmband" med tanke på @Fliegerchronograph🚁 tidigare inlägg idag om "klockcover". Kaffet sitter fint i solskenet. Ha,re//
NEVER!!!Jag har legat i fosterställning i duschen sen @Sgt Poppa berättade att sista guldrollen var ute. Vad är nästa? @Mic1 ’s AP?
Är bandet på Longinesen helt nytt?Varvar jobb med lite foto idag.
Nej det är nog vintage skulle jag tro.Är bandet på Longinesen helt nytt?
Menar, var det nygammalt som du köpt av @grodslukarenx och sen oljat in?Nej det är nog vintage skulle jag tro.