Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titt-ut säger Ploppen
Det bör komma imorgon Och då kommer det åka på direkt!Är det dags för läderarmband ?
Det bör komma imorgon Och då kommer det åka på direkt!
Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuftGillar inte heller läder på dykare, men jag är la klockliberal. Så länge det gäller den egna handleden så får man göra som man vill
Du får väl fetta in skinnet ordentligt så känns det litet bättre iaf.Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuft
Ja det kanske får bli så, om jag nu kommer ha på det i mer än en dagDu får väl fetta in skinnet ordentligt så känns det litet bättre iaf.
Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuft
Eller göra som snittet i denna tråd och köpa 11,53 nya band som nån form av smärtlindring.Haha, jag förstår Gjorde det lätt för mig när jag valde Rangemanen då jag inte har några andra bezels eller band så är tvungen att köra samma hela tiden ^^
Lägg av!Är det dags för läderarmband ?
Sluta!Det bör komma imorgon Och då kommer det åka på direkt!
Har inte kommit iväg än, blir när sambon nattarbete sonen. Funderar starkt på att köra shorts oavsettHaha, härligt med lite tyngd på handleden! Dubbel träning! Blev det shortspremiär och löpning?
@Chuck, kan du inte visa upp bilhandlarhänget ?
Jag ber dig att placera klockan på ett bord. Placera sen läderbandet mellan luggarna (inga springbars är involverade).Ja det kanske får bli så, om jag nu kommer ha på det i mer än en dag
Bildbevis kommer imorton, kanske slänger iväg ett PM med en bild specifikt för dig, så har du något att kolla på och njuta hela kvällen
Fanns inte denna som 40mm tidigare?Dag 23 - Hand i fickan foto. Finns det någon bättre benämning på ett sådant?
Ha. Kan inte skicka bilder via PMBildbevis kommer imorton, kanske slänger iväg ett PM med en bild specifikt för dig, så har du något att kolla på och njuta hela kvällen
Sant, vill du ha bild på mail eller sms?Ha. Kan inte skicka bilder via PM
Tjing på dig!
Sant, vill du ha bild på mail eller sms?
Inte nu väll när du är såpass nära.Jag ser tecken överallt. Undrar om det är Explorern som kallar
Jag har snott godis från mitt barn och skyllt på hans mamma.@yonsson har du något att bekänna?
I form av en GS-dykare?Jag har snott godis från mitt barn och skyllt på hans mamma.
Håller med!Är det sommar snart? Nöjer mig iofs med april....
Det fanns en 657 på 41mm tidigare men den fanns inte med UTC vad jag vet. Sen var 657 inte heller tegimenterad som 857 är.Fanns inte denna som 40mm tidigare?
Har bestämt för mig att funktionen spärrades pga att ägarna kunde hållas juridiskt ansvariga ifall någon eller några skickade bilder på dykare på läder.Ha. Kan inte skicka bilder via PM
Tjing på dig!