• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
En french press efter maten, och sen blir det banne mig ryggläge!
20210323_173017.jpg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Gillar inte heller läder på dykare, men jag är la klockliberal. Så länge det gäller den egna handleden så får man göra som man vill 🤘
Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare😂 Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuft😱
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare😂 Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuft😱
Du får väl fetta in skinnet ordentligt så känns det litet bättre iaf. 😂
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Roligt nog så gillar jag själv inte läder på dykare😂 Men tänkte att det kunde vara en rolig grej att testa. Speciellt på Ploppen som är lite av ”dykarnas dykare” i min mening. Kanske är OWGM som spökar och börjar få mig att tappa allt sunt förnuft😱

Haha, jag förstår 🤣 Gjorde det lätt för mig när jag valde Rangemanen då jag inte har några andra bezels eller band så är tvungen att köra samma hela tiden ^^
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp