• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Compiss

Patek
2-Faktor
8E2E97F2-46EE-43C4-BDCC-5C7D57B9E0E0.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
@Limeee nu kan du bli owg på heltid. Grymt snyggt med läder på ploppen. Nu fungerar den finfint till de mest dressade tillfällena. Smäller alla som har isofrane calatrava på fingrarna!
Vad kul att du tycker det! Ju längre det går desto mer börjar jag gill den på läder, även om jag typ inte vill😂 Haha ja nu får jag ta och sälja av alla klockor och köpa en drös med band istället! Sjukt imponerad över Ploppen som OWG hittills faktiskt.
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Checkar in! Nu känns det som att det kommer vara konstigt när det sitter nått annat än en G-Shock på armen så kanske måste köpa en till. Med det sagt så saknar jag mina andra klockor otroligt mycket😭
C84A0984-0E66-4285-921E-FC276D546C08.jpeg

Det här med g-shocks är en kaninhål som är trevligt att ramla ned i. Det brukar börja med nåt som det du har nu och leda till kanske nåt sånt här. 🙂
20210206_084903.jpg


Jag har skaffat mig en G-shock bara för att få komma in i den värmen när denna tråd trappat av.

Edit. Får man ha läderband på g-shocks? Närmre bestämt lädernatos?
🤣 Om du kan hitta ett lädernato som passar så är det bara att tuta och köra!
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Det här med g-shocks är en kaninhål som är trevligt att ramla ned i. Det brukar börja med nåt som det du har nu och leda till kanske nåt sånt här. 🙂
20210206_084903.jpg



🤣 Om du kan hitta ett lädernato som passar så är det bara att tuta och köra!
I april så kommer jag fixa en bild till dig med lädernato på min nyinförskaffade G-Shock
 

burner

Panerai
2-Faktor
Men dra mig baklänges!!! Den blev faktist långt över förväntan! Woooow!

Det ramlade ut en plopp på blocket idag, funderar starkt över ett sms-lån!
Jag försökte hitta den men blocket ser ut att ha tekniska problem. Ryktena går om ploppen och dom har blivit överbelastade. Kan inte se någon annan förklaring
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
Jag har skaffat mig en G-shock bara för att få komma in i den värmen när denna tråd trappat av.

Edit. Får man ha läderband på g-shocks? Närmre bestämt lädernatos?
3BA1C54C-45D2-44F2-978E-AA53DEEF60A0.jpeg

En dumhet från arkivet 😇 inte en G-Shock men nära nog ;) bara att köra på.

För att lugna mobben kan man se att det är från 3:e Februari i år ;)

image.jpg

Den här sitter säkert tills det är 1:a april eller att mina Speedos spricker, vilket som än kommer först av de två.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp