Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till! Här blev det blankt
Vart ju helt fantastiskt!Lädret växer faktiskt, om Panerai kan funka på läder så ska väl Ploppen också funka
Här missas ingenting!Missa inte den här herren heller @mikael85 har ju oxå syndat!!!
Nä....Löning imorgon
Är @mikael85 ute? Är det bekräftat?
Bättre fälla än friaÄr @mikael85 ute? Är det bekräftat?
Själv har man aldrig kommit vidare från seikofasen, ha ha!Det finns faktiskt en tråd där liknade härliga och opretentiösa stämning råder. Majoriteten av deltagarna ligger nånstans mellan 8 och 11 på bifogad vetenskapliga graf.
Med det sagt kommer jag också sakna denna supermysiga tråd när det hela är över
Ja, för gud förbjude att man kallar plast för plast, ha ha!Ingen är perfekt @Von, men försöker få in dig i akrylharts värmen
Tack! Det är saligare att giva än att taga sägs det, och vad annat skall man ta sig för i en månad då man själv bara får bära en klocka? Utöver att vara kollega är den som fick Fliegern också en god vän till mig så jag uppvaktar inte alla på jobbet med såna gåvor vid bemärkelsedagar. Det skänker ju dessutom dubbel glädje att ge bort något, som här i OWG March då vi ju bidrar till Min Stora Dags verksamhet genom våra donationer/gåvor. Win-win i sin bästa form.Du låter som en sådan kollega som alla vill ha! Ingen dålig present
Nja. Inte i sitt riktiga element.
Håller med, den är helt klart som bäst på gummi!!Nja. Inte i sitt riktiga element.
Den där rackarn behöver gummi. Det är liksom med gummi den poppar och blir som bäst
Kungen av GIFAR!Sov gott kompis, här får du en annan version av margarinkramen
Ja, för gud förbjude att man kallar plast för plast, ha ha!
G-shock antar jag ?Det här måste vara första gången som jag köpt en klocka, för att sedan sälja den en vecka senare utan att ens ha provat den
Det här måste vara första gången som jag köpt en klocka, för att sedan sälja den en vecka senare utan att ens ha provat den
Vad annarsG-shock antar jag ?
Det vet att jag gillar plastklockorna också! Längtar efter att få använda min Rangeman igen, bland andra.Sorry, gillar kemi
Säker på att du inte provade den bara en liten stund...?Det här måste vara första gången som jag köpt en klocka, för att sedan sälja den en vecka senare utan att ens ha provat den
Det vet att jag gillat plastklockorna också! Längtar efter att få använda min Rangeman igen, bland andra.
Man vet ju aldrig. Du "investerar" ju i stekigt sportstål bland annatVad annars
Precis som @Mic1 har även jag skjutit en del med klocka, i mitt fall vintage speedmaster.Finns det någon pistolskytt här inne eller någon annan sakkunnig? Min fundering är alltså om klockorna tål rekyl osv från just pistoler? Har tävlat/tränat i nåt år nu men aldrig burit klocka mer är några få gånger och tänker då alltså om det är farligt för klockan ?
Det kan jag känna igen, sålde min Tissot PRX utan att testat Konstig känsla, men jag är glad att du såldeDet här måste vara första gången som jag köpt en klocka, för att sedan sälja den en vecka senare utan att ens ha provat den