Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt!Hörrni, nu är det bara 800kr kvar till 100.000kr
Godmorgon förresten
Det är fan stort.100.000
Donatorn borde lagt 301kr så att vi passerade 100000men så sjukt bra jobbat!!!Tyckte att vi borde nå 100ingen nu så jag rundade av uppåt
Du vet ju att jag är lite snålDonatorn borde lagt 301kr så att vi passerade 100000men så sjukt bra jobbat!!!
Har varit väldigt avigt inställd till Panerai, men din börjar svänga mig lite Som tur är har jag tunna handleder, så det faller nog på det ändå.Imponerad över er med riktiga tingestar på armen, det är helt klart mer utmaning än när man bär den perfekta pannan . Skål på er!
Så sjukt bra jobbat! Allihopa!100.000
Du har ju ändå en vintageplopp så du har per default bättre smakSer ut som att det finns fler än bara jag som har riktigt bra smak
JajjemenYaskawa?
Hahaha bund var lite över gränsen tycker till och med jag. Men för en riktigt hårding kan det kanske funkaHaha, bund var ju så groteskt så det nästan blev coolt!
Du vet att du vill prova hörde rykten om ett paneraibund. Kanske skulle passa?Hahaha bund var lite över gränsen tycker till och med jag. Men för en riktigt hårding kan det kanske funka
Instämmer i kören100.000
Fresta mig inte Haha nä bund är lite top much för mig än så länge, men en mörk dag kanske jag går över till andra sidan, med hemskheter som bund på klockornaDu vet att du vill prova hörde rykten om ett paneraibund. Kanske skulle passa?
Det är just då denna ”lilla” på 42mm passar perfektHar varit väldigt avigt inställd till Panerai, men din börjar svänga mig lite Som tur är har jag tunna handleder, så det faller nog på det ändå.
Men den är faktiskt väldig bra den där. Förstår (inte helt ) att du kunnat vara i princip OWG ett år.