• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
100 000, löning och bara en vecka kvar, livet leker!
16166545908663674122703909429566.jpg
 
IMG_5698.jpeg

Godmorgon. Tnr 250731. Yes, nu har ni fått löning. Det är våffeldagen och vi är på väg mot slutpunkten i detta OWG uppdrag. Hur svårt kan det vara och glöm inte doften av ...
IMG_5704.jpeg

morgonkaffet. Denna ljuvliga doft ! Ha,re bra//:pompus: (God morgon varma kaffe! Din doft renar mina sinnen.//Bjornsterne Bjornson)
 
Senast ändrad:
Imponerad över er med riktiga tingestar på armen, det är helt klart mer utmaning än när man bär den perfekta pannan :). Skål på er!
image.jpg
Har varit väldigt avigt inställd till Panerai, men din börjar svänga mig lite :) Som tur är har jag tunna handleder, så det faller nog på det ändå.
Men den är faktiskt väldig bra den där. Förstår (inte helt ;) ) att du kunnat vara i princip OWG ett år.
 
Dag 25.

100K insamlat. Helt fantastiskt roligt!

Undrar lite hur detta hade gått om jag hade valt någon annan klocka i OWGM. Hade man varit kvar tills nu då?

DF949720-AF13-4BD1-9472-2D73D91B7292.jpeg


Oh, by the way
A63329C4-4EE4-419C-A3C7-94CAEFC9F9DB.jpeg

”I’ve said if Ivanka weren’t my daughter, perhaps I’d be dating her.”
 
Så många bra saker på en och samma dag :) starkt jobbat av alla att hjälpa till så vi klev över 100.000kr rätt galet egentligen. Bara för att vi ska ha samma klocka på armen i en månad. 😂
Aja, en vecka till klarar vi väl? Jag kan ju inte sluta med mina jädra metabilder nu när det är en vecka kvar.

ECE3C91A-CBC2-42DE-BFBF-7283FDE099B3.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp