• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Solen skiner, frullen är serverad och snart är det ny månad😊
IMG-20210325-WA0000.jpg
 
Hahaha bund var lite över gränsen tycker till och med jag. Men för en riktigt hårding kan det kanske funka😂
Du säger det själv: För en riktig hårding kan det funka? Det lär vi märka om några veckor när jag får hem mitt till pannan.
Du vet att du vill prova ;) hörde rykten om ett paneraibund. Kanske skulle passa?
Mer än bara rykten. Det är redan beställt. Kommer bli så jävla awesome C4FF9DD8-6234-4416-9DD9-78BE9ECB4D1F.jpeg
Fresta mig inte😉 Haha nä bund är lite top much för mig än så länge, men en mörk dag kanske jag går över till andra sidan, med hemskheter som bund på klockorna😱
Vadå hemskheter?!? Du är död för mig...
 
Du säger det själv: För en riktig hårding kan det funka? Det lär vi märka om några veckor när jag får hem mitt till pannan.

Mer än bara rykten. Det är redan beställt. Kommer bli så jävla awesome C4FF9DD8-6234-4416-9DD9-78BE9ECB4D1F.jpeg

Vadå hemskheter?!? Du är död för mig...
Ja men för en hårding som dig lär det bli grymt, på de där bilderna kan jag erkänna att det är lite coolt ändå. Men inget för mig än! Men samtidigt så hade jag aldrig velat ha en Ploprof för ett halvår sedan, så det kan gå fortare än vad man tror. Vips, så hittar ni mig i bundtråden framöver😝
 
Medan ni sitter här med era svettiga OWG klockor så har jag hängt på köp- o säljtråden ganska mycket sedan jag fick den röda bannern. Fick hem Omegan av @Tuktuk idag och sen blev det även ett spontan köp i form av en Tudor GMT av @M26 på kvällen. När man har två nya klockor och man inte vet vilken man ska använda först så får det helt enkelt bli en på varje arm inatt 🤣
56D18251-FA36-4CF6-8513-3485C94A5743.jpeg
44FA1120-BA87-41C6-829E-9C5E555CCD8A.jpeg
Ibland kan man leva med OWG-fail, snyggt fångat!
 
Ja men för en hårding som dig lär det bli grymt, på de där bilderna kan jag erkänna att det är lite coolt ändå. Men inget för mig än! Men samtidigt så hade jag aldrig velat ha en Ploprof för ett halvår sedan, så det kan gå fortare än vad man tror. Vips, så hittar ni mig i bundtråden framöver😝
Hahaha. Exakt, kram på dig ❤️
hoppas och tror det blir grymt på min 390. Lär ju postas en och annan bild sen så får du/ni bedöma själva.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp