Hela min plan att du skulle tröttna på den under mars och sälja den till mig om en vecka känns som den faller platt nu...Plötsligt händer det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hela min plan att du skulle tröttna på den under mars och sälja den till mig om en vecka känns som den faller platt nu...Plötsligt händer det.
Det komiska är att jag skickade ett ganska skarpt mejl om att jag skulle ta ärendet vidare och helt plötsligt hade tullen skickat det vidare tidigare samma dag. Sammanträffande? Nja!Det där är ju bara helt djävla vansinnigt! Iof har jag inga högre tankar om PN men detta tar ju ändå priset! Jag var iof imponerad av leveranstiden på mitt senaste fynd, 4 dagar från Tyskland till min dörr. Fortsätt så! ;-)
Vet I fan. De brukar inte bry sig om några hot, du hade nog turDet komiska är att jag skickade ett ganska skarpt mejl om att jag skulle ta ärendet vidare och helt plötsligt hade tullen skickat det vidare tidigare samma dag. Sammanträffande? Nja!
Jag köper den!Vet I fan. De brukar inte bry sig om några hot, du hade nog tur
Checkar in! Vill inte tröttna på den här nu och få dåliga tankar den 1/4
De kan även nämna PNs hanteringen av paket.
Visst är det skönt när lönen knappt nuddar kontot?Dag 25
Lönen mellanlandade lite kort på den hårt transaktionsansatta yta som mitt konto utgör.
Men roligare, att den där fantastiska 100 000 kronorsgränsen är passerad. Vilken grej! Storartad insats alla.
Och även om det är nedräkning till muck så är det slut på fotofantasin för mig och min kära OWG-följeslagare.
TackarIbland kan man leva med OWG-fail, snyggt fångat!
Hahaha! Jag var lite snabb (höhö) med att tro att det var en annan beställning. Det är en klocka men inget speciellt. En no name flieger från pennan och svärdet så inget jag direkt suktat efter.
Ser ut att vara väldigt likt arne som jag har. Strukturen på undersidan är inte den skönaste om man gillar att ha det ganska tight. Annars gillar jag det.Vad tror tråden om ett sådant här Hirsch-band till Ploppen? Borde kunna bli rätt fränt va?
Någon som har testat ett ”Hirsh Robby” och kan säga vad de tycker om det?
Go for it Ser ju ut att var neopren nästan Det är ju dykigt om nåtVad tror tråden om ett sådant här Hirsch-band till Ploppen? Borde kunna bli rätt fränt va?
Någon som har testat ett ”Hirsh Robby” och kan säga vad de tycker om det?