• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fredag! 🥳
Orkar inte fota "den där" klockan just nu men lotter är såklart inköpta, vinstkänsla idag!
source.gif

Jag försökte provocera @Staafen genom att lägga upp en bild på min nya Timex i fredagstråden. Det verkar ha misslyckats och nu vill jag bara klargöra att det blev GS även idag.
Nu ställer jag några hembryggda öl i kylen. Trevlig helg på er!

D193E5A8-BC27-4EDE-997A-F3F60000C5F7.jpeg
Noterade faktiskt det imorse men också att den inte satt på handleden så jag tyckte inte det var nödvändigt att påkalla @Staafen s uppmärksamhet :D

Det har gått bra det här, och varit nyttig klockfeberterapi. Jag åkt på separation med stundande utflytt och väntar på en dryg räkning för service/renovering på en gammal Lemania, så jag har bestämt mig för att inte köpa nån ny klocka innan sommaren. Denna månaden har lagt is på klocknerverna.
16167538538648468681508467751810.jpg
Tryckte på ”like” men beklagar separationen, kämpa.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp