Färgmatchningen är det ingt fel på men tänker att omväxlingen förnöjer.Jo de kan man tänka. Men lite som att sminka en gris. Tycker dock att de gröna perlon passar bäst. Men kanske ändå byter till svart nato nu den sista tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färgmatchningen är det ingt fel på men tänker att omväxlingen förnöjer.Jo de kan man tänka. Men lite som att sminka en gris. Tycker dock att de gröna perlon passar bäst. Men kanske ändå byter till svart nato nu den sista tiden.
Lyckö tillö påö lotterietö!Fredag!
Orkar inte fota "den där" klockan just nu men lotter är såklart inköpta, vinstkänsla idag!
Lyckö tillö påö lotterietö!
Note to self: Du behöver inte köpa en U50. Du behöver inte köpa en SMPc.
...... eller behöver jag det???
Haha vad snäll du är, jag känner dock på mig att du tar hem storvinsten idag!
...du vinner väl som vanligt. Blir så glad i en mikrosekund när ditt namn läses upp, good enough
Helst vill vi se bevis på din oskyldighet iom mottot är ”guilty until proven innocent”Nu hade jag inte kavajen på mig när jag tog bilden men tycker att det funkar.
Det hade kunnat vara värre!
De vill ha bevis @thelizardking, när köpte du min BB?Helst vill vi se bevis på din oskyldighet iom mottot är ”guilty until proven innocent”
Tycker mig se en reflektion i glaset: ”KRONS UR”
Finns andra BB58or att prova, på tex Krons...De vill ha bevis @thelizardking, när köpte du min BB?
De vill ha bevis @thelizardking, när köpte du min BB?
Jag swishar dig. Tack för hjälpen!5 december!
Skulle just säga, HUR MYCKET har du betalt honom för att skriva så???Jag swishar dig. Tack för hjälpen!
Nä då känns de som att denna klocka blir FÖR bra och så blir jag OWG med den.. De kände jag mig inte riktigt redo för.Har du provat den på lädernato?
Noterade faktiskt det imorse men också att den inte satt på handleden så jag tyckte inte det var nödvändigt att påkalla @Staafen s uppmärksamhetJag försökte provocera @Staafen genom att lägga upp en bild på min nya Timex i fredagstråden. Det verkar ha misslyckats och nu vill jag bara klargöra att det blev GS även idag.
Nu ställer jag några hembryggda öl i kylen. Trevlig helg på er!
Tryckte på ”like” men beklagar separationen, kämpa.Det har gått bra det här, och varit nyttig klockfeberterapi. Jag åkt på separation med stundande utflytt och väntar på en dryg räkning för service/renovering på en gammal Lemania, så jag har bestämt mig för att inte köpa nån ny klocka innan sommaren. Denna månaden har lagt is på klocknerverna.
Vart skulle du @Staafen ?
Jag swishar dig. Tack för hjälpen!
Testa en svart BB58 för den blå matchar inte kalsongernaVart skulle du @Staafen ?
Vafalls, vann jag? Vad vann jag om man får fråga?