S
Staafen
Guest
Just nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte bara tagit tjänstledigt själv utan tagit barnen ur skolan för att göra lite nytta inför sista veckans lotteri.Just nu!
Bingo @Berns var tvungen att ta hjälpa av barnen denna vecka. Här ser ni anledningen!Fredag och veckans höjdpunkt, lotteriet! Trevlig helg!
Hade också en klocka i tullen i flera månader. Försökte få reda på vad som hände, men ingen visste, de kunde inte ens veta var paketet fanns. Trodde tillslut att det "försvunnit". Sedan dess väljer jag ALDRIG EMS för utrikesförsändelser. Fedex eller UPS eller DHL. Skiter i om det är några hundra dyrare.Plötsligt händer det.
Man får raka av armen!Jag verkar ha den gröna OWG-stämpeln kvar. Kul för mig! Då kan jag lägga upp en sådan här bild bara för att retas eller får man en till lavett då
De går olika. Hur känns det?Alltid lika kul på morgonen att ta det ”självklara valet”
Kan säga såhär. Det är MÅNGA prövningar gällande den här klockanDe går olika. Hur känns det?
Hahaha!
Absolut inte less, denna gör ju att vi alla vill fortsätta en månad till den där jäveln tar du aldrig av hehe!Är obeskrivligt less på att titta på och fota den här "klockan"... Är inte ni less på att se den? Nä de är ni säkert inte, ni njuter av att se mig lida era jäkla sadister.
Nä, blicken liksom fastnar vid denÄr obeskrivligt less på att titta på och fota den här "klockan"... Är inte ni less på att se den? Nä de är ni säkert inte, ni njuter av att se mig lida era jäkla sadister.