• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Ska bli rätt kul att testa ett av nyköpen runt handleden när mars väl är över. Fredtande att testa den, men kan inte svika Ploppen nu när det är mindre än en vecka kvar av mars!! Tills dess får jag nöja mig med att fota den ⭐️ Till alla er som tjatar om Grand Seikos finish, får nog faktiskt erkänna att ni har rätt!
AE7E1C5E-B469-4067-8E13-EE7C3BEAA93F.jpeg
C7FD2058-EEE5-4B33-A4E4-F7FBBCBA6762.jpeg
Ett gult curved end gummi som sommarkavaj till denna 😍.
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Köpt 4 lotter till vecka 4! :)

Skärmavbild 2021-03-26 kl. 08.49.56.png



@Berns - av någon outgrundlig och troligen teknisk anledning så har jag faktiskt gått utan grön banner hela månaden. Men jag är i allra högsta grad fortfarande med i matchen. @Staafen har nog koll på det sett till att han och jag förde lite diskussioner om bannern tidigt in. :)

Hoppas på vinstlotter!
Va vad sjukt? Men visst har du haft en tidigare?
 

v0n

Patek
2-Faktor
Har som sagt inte uteslutit det, just nu sitter den på. Laddar med en kaffe inför dusch och rakning. Sedan åker kostymen på. Får känna av då hur det känns. Färgmässigt tror jag dock min svarta gör sig helt ok. Hade varit mer ”fel” med den blå imho.
känner jag dessutom min släkt rätt lär det vara värre ”vett&etikett” fel än att jag skulle bära en dykarklocka... Men det handlar nog mer om hur jag personligen tycker känslan blir
C6D0A5CE-0456-4830-BAE1-81F0A5D20CD1.jpeg
Du kan väl "roa" dig med att notera hur många illasittande dressmanskjortor du ser så kanske ditt "stilbrott" känns lite lättare 👍🏼
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Har som sagt inte uteslutit det, just nu sitter den på. Laddar med en kaffe inför dusch och rakning. Sedan åker kostymen på. Får känna av då hur det känns. Färgmässigt tror jag dock min svarta gör sig helt ok. Hade varit mer ”fel” med den blå imho.
känner jag dessutom min släkt rätt lär det vara värre ”vett&etikett” fel än att jag skulle bära en dykarklocka... Men det handlar nog mer om hur jag personligen tycker känslan blir
C6D0A5CE-0456-4830-BAE1-81F0A5D20CD1.jpeg

Nu hade jag inte kavajen på mig när jag tog bilden men tycker att det funkar.

20201126_090940-01.jpeg



Det hade kunnat vara värre! 😄

20210115_113106-01.jpeg
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Va vad sjukt? Men visst har du haft en tidigare?
Njet, I have not. Kommer ihåg att det skulle tittas på i början (av @hook om jag inte minns fel) , men den dök aldrig upp. Har egentligen inte gjort mig något då jag OWG:at ändå. :) Har tänkt att jag därmed även slipper röd om jag skulle faila 😂. Men nu verkar det ju gå vägen hela månaden!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Njet, I have not. Kommer ihåg att det skulle tittas på i början (av @hook om jag inte minns fel) , men den dök aldrig upp. Har egentligen inte gjort mig något då jag OWG:at ändå. :) Har tänkt att jag därmed även slipper röd om jag skulle faila 😂. Men nu verkar det ju gå vägen hela månaden!
Jag har skickat det vidare till @hook så han löser säkert det idag. Sorry!
 

roosterman

G-shock
2-Faktor

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Blir intressant att se om vi får några fler avhopp nu när det är så nära. Det är aldrig varken för sent eller för tidigt att ge upp 😀

Själv ska jag strax packa bilen och dra till fjälls över helgen med bara en klocka i packningen för att minska risken att snubbla på målsnöret.
20210326_121234.jpg
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
8863F1B7-ACCE-412C-8927-111857899011.jpeg

Det är guldfredag idag, bild från tidigare ute i lekplatsen. Märks att det är vår nu, gruset på innergården samlas in med lövblåsar.

Börjar se fram emot att det hela är över snart. Men jag har haft det lätt, inte som andra galningar här inne. Fast å andra sidan, väljer man att köra Musse eller xray hela mars så är det ju något snett och det är säkert galet enkelt för er egentligen ;)

Jag kommer att sakna atmosfären i den här tråden framöver och ser redan fram emot nästa års owgm. Har en uppsättning med kandidater att köra för att göra det hela lite mer utmanande.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp