Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givet!Vad säger ni, uppesittarkväll på onsdag?
Eventuellt kommer vi köra live på Instagram som vid lottdragningen.
@Berns har alltid varit lite skum.. Om du kastar om bokstäverna i Berns och tar bort n så blir det "serb". Vad hände den första mars 2012 i Serbien, jo de gick med i EU. EU har 27 medlemsländer, idag är det den 27e, en av de 27 är tyskland. Den 2 augusti 1934 blir Adolf Hitler Führer i Tyskland. Den 2 augusti (!!)2018, 84 år senareJag börjar tro att det är @Berns som är hjärnan bakom detta. Min Swatch var helt plötsligt död och jag och Berns har ju setts och sedan får jag en Seiko av honom som "fungerar som den ska". Hmm!
Vet vad du menar, har turen att ha fyra barn, men så har jag fått köra runt med en buss största delen av mitt vuxna liv också...Städar bilen och tycker synd om alla med sportbilar... Jag menar en bil måste ju ha plats för tre barnstolar. Inte är jag bitter...
Ha ha! Underbart!
@Berns har alltid varit lite skum.. Om du kastar om bokstäverna i Berns och tar bort n så blir det "serb". Vad hände den första mars 2012 i Serbien, jo de gick med i EU. EU har 27 medlemsländer, idag är det den 27e, en av de 27 är tyskland. Den 2 augusti 1934 blir Adolf Hitler Führer i Tyskland. Den 2 augusti (!!)2018, 84 år senare
blir Berns medlem på KS.
Nästa kull blir 2022 så vill du ha en staffepunktnu så är det kört men är du lite händig på Google så hittar du hemsidan ganska enkeltHör av dig om du får en till kull då är jag spekulant
Både och om jag ska vara ärlig. Men att köra något annat en dag eller två hade inte gjort någotSkapligt skönt att detta vansinne snart är över
Förlåt att jag kommer med lite fakta och förstår din eleganta konspirationsteori, men Serbien är ännu inte medlem i EU Kroatien gick ju iofs med 2013 så nästan rätt
Faktafel har aldrig stått ivägen för en konspirationsteori!Förlåt att jag kommer med lite fakta och förstår din eleganta konspirationsteori, men Serbien är ännu inte medlem i EU Kroatien gick ju iofs med 2013 så nästan rätt
Onekligen ett härligt lopp! Har du sprungit själv? Dock inte haft förmånen (eller uthålligheten hittills) för att genomföra 100 miles. Hoppas dock få köra Sibirien som är 50 k i höst och satsa på den magiska hundringen nästa år.Kullamannen är ju stenhårt. Häftigt!
Första gången jag besökte Mölle var för just Kullmannen i oktober 2019. Trots det långt ifrån perfekta vädret den tiden på året så var ju omgivningen och naturen inget annat än ren magi.Kullamannen Det är ju mina gamla hemtrakter. Alla borde få minst en vecka i t ex Arild varje år!
Fyfan...Vet vad du menar, har turen att ha fyra barn, men så har jag fått köra runt med en buss största delen av mitt vuxna liv också...
Nu är alla framåtvända iaf snart kommer man ifrån bussträsket iaf!Vet vad du menar, har turen att ha fyra barn, men så har jag fått köra runt med en buss största delen av mitt vuxna liv också...
Råka måla om den så kanske den får bo kvar i garaget nästa årNi vet känslan när det är något i ens nära omgivning som man verkligen inte tycker om men man accepterar. En av de två sakerna på bilderna är just en sån sak för mig. Nu tror ni säkert att jag är trött på att ha bära samma klocka igen dag 27 men ack så fel ni har! Min kära sambo som annars har god smak kämpar med näbbar och klor för att behålla trolltomten och ställer fram den varje jul trots att jag gömmer den längre och längre in i förrådet eller ställer den bredvid barnens cyklar så den kanske blir påkörd av ”misstag”...