Känns inte som en utmaning att gå med min GMT på armen en månad med åtta insert, två länkar och ett antal gummi och läder att växla med. Mer än 31 kombinationer.Nja, jag tror det är precis tvärt om faktiskt Kom igen nu @jabla, VÅGA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns inte som en utmaning att gå med min GMT på armen en månad med åtta insert, två länkar och ett antal gummi och läder att växla med. Mer än 31 kombinationer.Nja, jag tror det är precis tvärt om faktiskt Kom igen nu @jabla, VÅGA!
Hahaha, du och @Staben gör det inte lätt för er!Efter en snabb "affär" med @snuttjulle är nu OWG march-klockan ändrad. Blir denna gröna fina musse pigg-klocka i mars. Jag sa ju tidigare att man inte ska göra de lätt för sig. Donerar en hundring till insamlingen också. Noterar du @Staafen? Märke och modell är okänt. Använd fantasin!
Perfekt! Jag skriver upp dig med din GMT.Känns inte som en utmaning att gå med min GMT på armen en månad med åtta insert, två länkar och ett antal gummi och läder att växla med. Mer än 31 kombinationer.
Så vad hindrar dig? Snacka går juKänns inte som en utmaning att gå med min GMT på armen en månad med åtta insert, två länkar och ett antal gummi och läder att växla med. Mer än 31 kombinationer.
Det är ändå kul att du tror att du kommer undanNej nej nej.. Jag hade fullt upp med att räkna bubblor ju
Försöker du ta ledningen från @Staben?Efter en snabb "affär" med @snuttjulle är nu OWG march-klockan ändrad. Blir denna gröna fina musse pigg-klocka i mars. Jag sa ju tidigare att man inte ska göra de lätt för sig. Donerar en hundring till insamlingen också. Noterar du @Staafen? Märke och modell är okänt. Använd fantasin!
Jag är inte ens bra på att snacka...Så vad hindrar dig? Snacka går ju
Jag äger ju bara en klocka så är owg alla månader! Men är en glad påhejare som gärna ser till att fler luras in
Neeej vad fel det blev, hej och hejdåJag äger ju bara en klocka så är owg alla månader! Men är en glad påhejare som gärna ser till att fler luras in
Nu hänger jag verkligen inte med här @Von ?Neeej vad fel det blev, hej och hejdå
Jag är ju här
Du är ju varken kvinna eller ska köra med en nätt klocka?Jag är ju här
Då är vi två, tangentbordet hade visst en egen viljaNu hänger jag verkligen inte med här @Von ?
Ta bort kanske och lägg till !Man kanske skulle vara med?
Då får det bli någon av de här tre, eller ska man ta från skräplådan kanske?
Nätt och nätt, många anser att alla paneraier under 47 mm är damklockorDu är ju varken kvinna eller har en nätt klocka?
Hade nästan bestämt mig för min Abyss blueJag har använt den hela veckan. Dock utan att tröttna men jag har insett att min kära Halios Seaforth Bahama Yellow har burits på tok för lite sedan den köptes.
@Berns & @Staafen hoppas att det är OK med ett byte och att ledaren i öst förlåter mig. Vostok med svart urtavla känna lite för lätt, det blir mer utmaning med lite färg.
Blir dessutom trevligt med ännu en Halios i startlistan och jag hoppas även att @Angeli kör med sin ljusblåa.
Definiera många..Nätt och nätt, många anser att alla paneraier under 47 mm är damklockor
Majoriteten i Panerai trådenDefiniera många..
3 dagar? Jag är redan trött på min klocka.Jag börjar seriöst bli lite orolig för det här. Kommer att vara så sjukt trött på min älskade Seiko efter 3 dagar
Vi får se Undra vad man ska ha för klocka om man vågar några tips?Du får göra som Carola!
Klart du vågar!
Vill du köra safe skulle jag ta Sub men men det vore trevligt med en 16570 Polar.Vi får se Undra vad man ska ha för klocka om man vågar några tips?
Jag får suga på den här karamellen liteVill du köra safe skulle jag ta Sub men men det vore trevligt med en 16570 Polar.
Jag tycker att det är dags för denna igen. Höj volymen @jabla! ❤Jag är inte ens bra på att snacka...