The_Escapement🦜
Silver
Oh yeahKollar min banner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh yeahKollar min banner
Cheeky...24st kvar på typ två dygn, det fixar vi!
Klarar vi 200st kommer jag att ge bort min OWG-Seiko till någon som klarar hela månaden.
Så jävla gött med folk som är tydliga! Viktigt med hårda tyglar om @azcii annars kommer han fuska, känner det på mig.Absolut! Men du måste anmäla dig med den klockan innan söndag 23.59 och inte använda några andra fram tills dessa att den andra kommer.
Jag börjar seriöst bli lite orolig för det här. Kommer att vara så sjukt trött på min älskade Seiko efter 3 dagar
Så jävla gött med folk som är tydliga! Viktigt med hårda tyglar om @azcii annars kommer han fuska, känner det på mig.
Supersnyggt! Både uret och prylen! Vad var det för tävling?Jag plockade upp en av vinsterna i veckotävlingen idag och tog en snabb bild. Riktigt trevligt ställ detta!
Jag har använt den hela veckan. Dock utan att tröttna men jag har insett att min kära Halios Seaforth Bahama Yellow har burits på tok för lite sedan den köptes.
Stort tack! Vi har fyra veckotävlingar där man kommer att kunna köpa lotter. Det finns info på sida 1 men @Berns kommer gå ut med mer info inom kort.Supersnyggt! Både uret och prylen! Vad var det för tävling?
Stort tack! Vi har fyra veckotävlingar där man kommer att kunna köpa lotter. Det finns info på sida 1 men @Berns kommer gå ut med mer info inom kort.
Uppdaterat till Bahama Seafood!Jag har använt den hela veckan. Dock utan att tröttna men jag har insett att min kära Halios Seaforth Bahama Yellow har burits på tok för lite sedan den köptes.
@Berns & @Staafen hoppas att det är OK med ett byte och att ledaren i öst förlåter mig. Vostok med svart urtavla känna lite för lätt, det blir mer utmaning med lite färg.
Blir dessutom trevligt med ännu en Halios i startlistan och jag hoppas även att @Angeli kör med sin ljusblåa.
Vad ska man köra på då?
Tips från coachen, titta på något tidigare inlägg så ser du om du fått bannern. Går även att se om man klickar på sitt användarnamn i listan på första sidan.Gör ett bannertest. Minimerar kontakten med denna fram till måndag...
Edit: test=fail!
Haha lägg undan den där så du kan njuta lite extra i mars. Din banner kommer på måndag då du anmälde dig efter 16.00 igår.Gör ett bannertest. Minimerar kontakten med denna fram till måndag...
Edit: test=fail!
OWG är för folk som bara har en klocka!
Nja, jag tror det är precis tvärt om faktiskt Kom igen nu @jabla, VÅGA!OWG är för folk som bara har en klocka!
Jag är en hoarder.
Kom och lev den enkla mannens liv i en månad. Njut av friheten och släpp tanken på det materialistiska. Det här är som skapat just för digOWG är för folk som bara har en klocka!
Jag är en hoarder.
Ni har koll på ALLT!Haha lägg undan den där så du kan njuta lite extra i mars. Din banner kommer på måndag då du anmälde dig efter 16.00 igår.
Efter en snabb "affär" med @snuttjulle är nu OWG march-klockan ändrad. Blir denna gröna fina musse pigg-klocka i mars. Jag sa ju tidigare att man inte ska göra de lätt för sig. Donerar en hundring till insamlingen också. Noterar du @Staafen? Märke och modell är okänt. Använd fantasin!Nähäpp.... armbandssoluret hann inte komma från det tyska landet....
Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden... Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.