• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Magisk banner 🤩

1614374197006.gif

Då var det avgjort @Berns & @Staafen . Det blir Vostok (P)Amphibia 170. Nu ska man bara hålla sig från att använda den sista veckan innan det drar igång 😉
20210222_090631.jpg
Jag har använt den hela veckan. Dock utan att tröttna men jag har insett att min kära Halios Seaforth Bahama Yellow har burits på tok för lite sedan den köptes.
20210226_215213.jpg

@Berns & @Staafen hoppas att det är OK med ett byte och att ledaren i öst förlåter mig. Vostok med svart urtavla känna lite för lätt, det blir mer utmaning med lite färg.

Blir dessutom trevligt med ännu en Halios i startlistan och jag hoppas även att @Angeli kör med sin ljusblåa.

Jag har använt den hela veckan. Dock utan att tröttna men jag har insett att min kära Halios Seaforth Bahama Yellow har burits på tok för lite sedan den köptes.
20210226_215213.jpg

@Berns & @Staafen hoppas att det är OK med ett byte och att ledaren i öst förlåter mig. Vostok med svart urtavla känna lite för lätt, det blir mer utmaning med lite färg.

Blir dessutom trevligt med ännu en Halios i startlistan och jag hoppas även att @Angeli kör med sin ljusblåa.
Uppdaterat till Bahama Seafood!
Vladmir-Putin-Dance-Gif-In-a-Snappy-Suit.gif

Nähäpp.... armbandssoluret hann inte komma från det tyska landet....
2A159-24-10-haupt.jpg

Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden...:arghh: Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.

IMG_8412.JPG
Efter en snabb "affär" med @snuttjulle är nu OWG march-klockan ändrad. Blir denna gröna fina musse pigg-klocka i mars. Jag sa ju tidigare att man inte ska göra de lätt för sig. Donerar en hundring till insamlingen också. Noterar du @Staafen? Märke och modell är okänt. Använd fantasin! 🤪

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp