Det är klart vi gör !Nu är det påfyllt med banners!
Slår vi Norge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är klart vi gör !Nu är det påfyllt med banners!
Slår vi Norge?
1. Såklart vi slår norgeNu är det påfyllt med banners!
Slår vi Norge?
Väntar på min!Nu är det påfyllt med banners!
Slår vi Norge?
1. Såklart vi slår norge
2. Ser ingen banner på dig
Den var ju faktiskt på riktigt rätt frän! Jag tar gärna över den. Skriv i pm va du vill ha för den. Kan alternativt donera till insamlingen istället, de får du bestämmaDen har ett fantastiskt obekvämt magnetarmband som inte alls passar min handled. Skulle inte stå ut en dag ens. Tror inte den skulle överleva en månad heller. Synd att diskvalificera sig från början. Intresserad ?
Pisse Mugg.... flåt... Musse Pigg ????? Den är din om du vill ha denDen var ju faktiskt på riktigt rätt frän! Jag tar gärna över den. Skriv i pm va du vill ha för den. Kan alternativt donera till insamlingen istället, de får du bestämma
Väntan på Mars är ju nästan jobbig nu, kan det bara sätta igång?! Sen lär man inte vara riktigt lika laddad där kring 7e mars, när man bara vill att det ska vara överJag är överladdad!!!!
Ser inga problem med det, så borde vara helt ok!! Vad har du för spännande på väg in? Panna?Får man köra utan klocka fram tills på onsdag/torsdag för att sedan joina? För jag har en ny klocka på G in.
Du får göra som Carola!Blåser dåligt kväll jag vet inte om jag vågar utsätta mig för sådan tortyr
Stämmer, alltid Panerai. Men kan inte avslöja vilken ännuSer inga problem med det, så borde vara helt ok!! Vad har du för spännande på väg in? Panna?
Kommer bli kämpigt. Får gå bananas i helgen...!Väntan på Mars är ju nästan jobbig nu, kan det bara sätta igång?! Sen lär man inte vara riktigt lika laddad där kring 7e mars, när man bara vill att det ska vara över
Självklart, men glöm inte att du måste anmäla vilken klocka det ska bli redan nu, även om den inte är på plats för än efter några dagar.Får man köra utan klocka fram tills på onsdag/torsdag för att sedan joina? För jag har en ny klocka på G in.
Det har du ju helt rätt i!!!!Att göra det lätt för sig är för fegisar
Absolut! Men du måste anmäla dig med den klockan innan söndag 23.59 och inte använda några andra fram tills dessa att den andra kommer.Får man köra utan klocka fram tills på onsdag/torsdag för att sedan joina? För jag har en ny klocka på G in.
Sorry, såg ditt svar efter att jag svarade.Självklart, men glöm inte att du måste anmäla vilken klocka det ska bli redan nu, även om den inte är på plats för än efter några dagar.
Spännande! Dina bilder på Panerai är en anledning till varför jag är så jäkla sugen på att testa en! Men inte kommit till skott ännuStämmer, alltid Panerai. Men kan inte avslöja vilken ännu
Kanske ska gå helt bananas och köra på Ninja Turteln dåPrecis, fria byten med band! Nä varför göra det lätt, utmana dig själv lite vet ja
I bubblet... Det vet du
Och funderar på vilken klocka du ska hela mars?I bubblet... Det vet du
Ja det tycker jag, det är ju ”bara” en månadKanske ska gå helt bananas och köra på Ninja Turteln då
Trots att detta är min första OWG så är det något som säger mig att den inte kommer kännas så "bara" efter några dagar.Ja det tycker jag, det är ju ”bara” en månad
Nej nej nej.. Jag hade fullt upp med att räkna bubblor juOch funderar på vilken klocka du ska hela mars?
Det har du rätt i, förra året var min första. Och det slutade med att jag sålde min klocka efter halva marsTrots att detta är min första OWG så är det något som säger mig att den inte kommer kännas så "bara" efter några dagar.
Hahahaha, jo jag har förstått att det är en vanlig bieffekt av detta påhitt. Faktiskt (och sjukt nog) har jag aldrig sålt en enda klocka, så borde kanske satsa på Ninja Turteln ändå. Den används typ aldrig men har inte velat flippa pga skäl som är okända även för mig.Det har du rätt i, förra året var min första. Och det slutade med att jag sålde min klocka efter halva mars
Då är det verkligen perfekt med den, kul med lite färg också! Om den ändå inte används så får du väl göra din första försäljningHahahaha, jo jag har förstått att det är en vanlig bieffekt av detta påhitt. Faktiskt (och sjukt nog) har jag aldrig sålt en enda klocka, så borde kanske satsa på Ninja Turteln ändå. Den används typ aldrig men har inte velat flippa pga skäl som är okända även för mig.
Att göra det lätt för sig är för fegisar