• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den har ett fantastiskt obekvämt magnetarmband som inte alls passar min handled. Skulle inte stå ut en dag ens. Tror inte den skulle överleva en månad heller. Synd att diskvalificera sig från början. :chicken: Intresserad ?
Den var ju faktiskt på riktigt rätt frän! 🤪Jag tar gärna över den. Skriv i pm va du vill ha för den. :D Kan alternativt donera till insamlingen istället, de får du bestämma :)

Jag är överladdad!!!!

Bilagor

• 1614372407532.gif
    1614372407532.gif
    1.3 MB · Visningar: 1
Det har du rätt i, förra året var min första. Och det slutade med att jag sålde min klocka efter halva mars😬
Hahahaha, jo jag har förstått att det är en vanlig bieffekt av detta påhitt. Faktiskt (och sjukt nog) har jag aldrig sålt en enda klocka, så borde kanske satsa på Ninja Turteln ändå. Den används typ aldrig men har inte velat flippa pga skäl som är okända även för mig. :oops:

Hahahaha, jo jag har förstått att det är en vanlig bieffekt av detta påhitt. Faktiskt (och sjukt nog) har jag aldrig sålt en enda klocka, så borde kanske satsa på Ninja Turteln ändå. Den används typ aldrig men har inte velat flippa pga skäl som är okända även för mig. :oops:
Då är det verkligen perfekt med den, kul med lite färg också! Om den ändå inte används så får du väl göra din första försäljning😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp