• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Uppladdning av D-vitamindepåerna innan 1/3...
C52169D3-42FF-412E-A7CC-2B60DC1B7896.jpeg

Jeg blir crazy av å rotere klokker i helgen, så jeg valgte bare å starte galskapen. Tok av gullenken og satte på en vintagereim jeg hadde til en RedSub for noen år siden. Med den gamle reima fikk jeg jo en helt ny 16618. Ikke så flashy som med lenke. Game on.

Tipper vi blir 200+ deltakere i år - og det er jo fantastisk! :)

_1220342.jpg

Jag skulle vilja uppmärksamma en icke medlem från USA som hittat oss via Instagram och sedan donerat hela 500kr. Han kommer köra hela mars med någon av de två på bilden.

If you see this AJ Nidek, many thanks for the donation and good luck with OWG MARCH! 😃

Screenshot_20210227-083232_WhatsApp-01.jpeg
Screenshot_20210227-080746_Samsung Internet-01.jpeg

Blir mer och mer säker på min stil och finess klocka.😄

Men jag tänker såhär.
Frågor kommer ställas i massor om vad f_n jag har på armen. Då blir det enkelt och naturligt att berätta vad vi gör här. Det är för en väldigt bra sak. Det ska vi vara stolta över. Som alla andra så instämmer jag, det är ett sjukt bra initiativ @Berns och @Staafen
Slutligen vill jag fråga, vad är bättre än en swatch X-ray.
Jo tre stycken 😂
5622DB09-D9A8-4CB7-B181-2765728704E8.jpeg

(Bild lånad från nätet)
Jag har inte tre stycken galenskapsklockor😇

Självklart! De flesta sponsorer har owg-rabatt.
Gå till https://www.owgmarch.com/ och skrolla ner till sponsorerna. Klicka in på den du vill läsa mer om så hittar du rabattkoder mm.
Men jäklarns så najs! 😃

Bra sugen på en grå rainbow 🌈
Vet inte vem som ligger bakom sidan men om de ser detta och vill ha en sådan i OWGM så är det helt okej att höra av sig 😉😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp