• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bra fråga! Jag gissar på att det kostar en hel del för dem att arrangera en sådan dag. @Berns kanske vet?
Har en kollega som är aktiv med att hjälpa till inom Min stora dag. Fantastiskt rörande historier om hur dessa barn får uppleva fina ögonblick som gör deras liv lite bättre. Tyvärr har jag inte riktigt koll på vad det kostar, men tror att de ofta kan få rätt bra priser då många är villiga att göra specialerbjudanden för att stötta deras fina arbete☺️ Mycket bra val att stötta till @Berns

Behöver akut byta klocka, inser jag kommer vara så trött på klockan efter en månad och tvingas sälja.. och VC’n är ju en keeper.

Byter istället till pam111 som owg under mars.

EBFF46B2-02FB-4745-99C5-17A0CD4950A7.jpeg

Har en kollega som är aktiv med att hjälpa till inom Min stora dag. Fantastiskt rörande historier om hur dessa barn får uppleva fina ögonblick som gör deras liv lite bättre. Tyvärr har jag inte riktigt koll på vad det kostar, men tror att de ofta kan få rätt bra priser då många är villiga att göra specialerbjudanden för att stötta deras fina arbete☺️ Mycket bra val att stötta till @Berns
Ja det är verkligen en underbar organisation! Om ni inte sett deras video som ligger på www.owgmarch.com kan jag rekommendera att se den. ❤

Behöver akut byta klocka, inser jag kommer vara så trött på klockan efter en månad och tvingas sälja.. och VC’n är ju en keeper.

Byter istället till pam111 som owg under mars.

EBFF46B2-02FB-4745-99C5-17A0CD4950A7.jpeg
Perfekt. Antingen blir du en OWG och då kan jag köpa din VC eller så köper jag din panna. Båda är på min lista, även om jag inte hade tänkt mig en dual time så kommer nog priset vara för bra för att tacka nej till.

Tack!

Kvitto för din donation

Översikt över donation

Mottagande organisationens information

Donator information

Betalnings information

Tack för ditt bidrag till 100,00 kr till Min Stora Dag. Donerad summa: 100,00 kr Organisation som stöds: Min Stora Dag Projekt som stöds: Föreningar och klubbar Donation ID: 437825 Min Stora Dag Hälsingegatan 47 113 31 Stockholm Sweden Registrerings ID: 802409-8264 Namn: Erik E

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp