• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gjör et siste forsök her. Sugen på å teste en Seiko Presage eller liknande under OWG MARCH. Det er ikke noen her som sitter på en de kan tenke seg selge?
Denna extremt tråkiga presage har jag om det är av intresse...
16144411980673152831192052664576.jpg

Man blir så glad och stolt över uppslutning så det fick bli en gåva som motsvarar mitt ref nummer (SPB143) som kommer vara på handleden i 31 dagar. Jag ska klara det, jag är inte rädd!
Det är ju ändå lönehelg och någon krogrunda blir det ju inte så då kanske några kronor till kan göra någons dag än lite mer speciell

Skål (oavsett dryck) och rotera klockor så in i skogen i två dagar för på måndag bär det av 😃
Bra virrig ibland. Det är ju faktiskt en SPB147 som pryder handleden så det saknas 4 kr. Vet att konsekvensen blir en obalans på kontot. Sorry @Staafen ☺️
Tror dock för att bespara dig ångesten över obalansen så justerar jag detta vid ett senare tillfälle

IMG_4857.jpeg

Utan spaning ingen aning ! En triss inte helt fel och ett kort kvar att syna. Snart är det 23:59 söndag och...
IMG_4789.jpeg

Då grabbar. Nu har ni valt era OWG klockor! Go for it ! Kom ihåg Batman sågs senast i ruta B ,D och E . //;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp