Det hadde nok blitt en riktig utmaningJag har en i 34mm. Det blir perfekt till dig, eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hadde nok blitt en riktig utmaningJag har en i 34mm. Det blir perfekt till dig, eller hur?
Denna extremt tråkiga presage har jag om det är av intresse...Gjör et siste forsök her. Sugen på å teste en Seiko Presage eller liknande under OWG MARCH. Det er ikke noen her som sitter på en de kan tenke seg selge?
Absolut! Du anmälde dig efter att jag skickade den senaste avstämningen. Nästa kommer vara 23.59 imorgon så på måndag har du samt ett antal till sin banner.Skulle man kuna få en banner ?
Japp det gjorde jagJag minns inte nu, klarade du hela mars?
Inget PM ännu, jag sitter redo i bilen att åka till Älvsjö!Jag är övertygad om att de följer tråden.
Bra virrig ibland. Det är ju faktiskt en SPB147 som pryder handleden så det saknas 4 kr. Vet att konsekvensen blir en obalans på kontot. Sorry @StaafenMan blir så glad och stolt över uppslutning så det fick bli en gåva som motsvarar mitt ref nummer (SPB143) som kommer vara på handleden i 31 dagar. Jag ska klara det, jag är inte rädd!
Det är ju ändå lönehelg och någon krogrunda blir det ju inte så då kanske några kronor till kan göra någons dag än lite mer speciell
Skål (oavsett dryck) och rotera klockor så in i skogen i två dagar för på måndag bär det av
Grymt! Kvällslyssning
Jag ställer upp med senaste nyförvärvet.
Jag njöt i fulla drag av att få höra på dessa tre lena stämmor
+1 på den, riktigt bra.
+1 kul att hör Er+1 på den, riktigt bra.
Anhåller om mer tid för spaning för jag har inte en aning!
Utan spaning ingen aning ! En triss inte helt fel och ett kort kvar att syna. Snart är det 23:59 söndag och...
Då grabbar. Nu har ni valt era OWG klockor! Go for it ! Kom i håg Batman sågs senast i ruta B ,D och E . //
Jadu. Det är väl upp till Batman. Det finns ju konsekvenser för egna tolkningar...Vilken tidszon är det som gäller? GMT+1 eller ens lokala tid? Vill inte åka ut av misstag 18:01 min tid imorgon för att det är efter midnatt i Sverige...
Jajamen, taack! Har dig i åtanke om jag skulle få så osunda tankar efter det här är experimentet.Grattis, köpte du den fina. Tänk på mig 1/4 ok?
Vill ju undvika en lavett, därför jag frågar!Jadu. Det är väl upp till Batman. Det finns ju konsekvenser för egna tolkningar...
Mao, jag är glad att jag är i Sverige
Mycket trevlig lyssning
Hur många stora dagar räcker pengarna till?Vi närmar oss 200 anmälda med stormsteg, just nu 189! Dessutom väldigt generösa donationer till Min stora dag.