• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Jag skulle säga att den helt klart är värd pengarna. Inte bästa kvalitén såklart men helt ok.
Då slår jag nog till på ett sådant. Kommer troligtvis funk alldeles utmärkt till en Seiko. Sen har vi KS:are någon rabatt på T&T också om jag inte minns fel.

Upptäckte till min stora glädje även CNS idag, tack vare ditt tidigare inlägg. Har varit på jakt efter ett 19 mm mocka till Lemanian och på CNS fanns ju en drös att välja mellan. Blir till att lägga beställning ikväll. 🙂
 
Senast ändrad:

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
@StarMan såhär ska den lille se ut 🤣
20210402_181220.jpg
Var ju fin en gång i tiden 😄
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
IMG_5989.jpeg

Herr @Staafen . Du skulle ju inte skicka detta mail till Post Nord när du var lite upprörd över din cityklocka leveranstid...
IMG_5982.jpeg

men nu får den där " Batman lång näsa" för jag har denna dykare från tidigt 70-talet på min handled. Big crown, 600 feet eller 18 ATM och ett hederligt ETA 2472 verk.
Ha,re bra //🦊
Haha ska nog skicka den bilden.

Riktigt fin dykare!
 

Schned

Panerai
2-Faktor
IMG_20210403_003404_546.jpg


Ålrajt. Checkar ut från owgm 2021 med en citronmojito, en Drew Estate Papas Fritas och en Squale 1521 Militaire som eventuellt blir nästa års owgm klocka.

Trevlig klocka den där Helson Sharkdiver, trevligt sällskap här i tråden och förbannat trevligt initiativ det här att samla in resurser till Min Stora Dag!

Vi ses nästa år gott folk ❤️
 

lekamen

KS Explorers Club
2-Faktor
IMG_5989.jpeg

Herr @Staafen . Du skulle ju inte skicka detta mail till Post Nord när du var lite upprörd över din cityklocka leveranstid...
IMG_5982.jpeg

men nu får " Batman lång näsa" för jag har denna dykare från tidigt 70-talet på min handled. Big crown, 600 feet eller 18 ATM och ett hederligt ETA 2472 verk.
Ha,re bra //🦊
Grymt fin dykare! Vad är det för en?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp