Är ni sub-exklusiva eller får jag hålla er i handen?Goldmembers! @loevhagen @Cabooz
Vi ses imorgon med kalibrerade guldingar och så rider vi igenom detta tillsammans. Tres golden amigos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ni sub-exklusiva eller får jag hålla er i handen?Goldmembers! @loevhagen @Cabooz
Vi ses imorgon med kalibrerade guldingar och så rider vi igenom detta tillsammans. Tres golden amigos!
En G-shockare till.Anmälan!
Jag tar i år min stackars G-shock som annars används ca 7 dagar per år.
Casio G-shock GW-5000-1JF
Har betalat till min stora dag.
Om du ska ha klockan på dig 24/7 så får jag hoppas att du inte spände den allt för hårt uppe på tröjan för då får du ha den på dig hela mars också .Då är även vi redo! Kommer köra utmaningen i utmaningen och ha den 24/7 hela mars!
Uppdaterat och klart. Riktigt trevlig den där!@Staafen nu är jag anmäld i elfte timmen och utan återvändo, jag kommer att köra hela mars med min Omega Seamaster 120m multifunction.
Valet landade på den då den dels är väldigt praktisk med funktioner som alarm, kronograf, timer, dag, datum osv och dels för att det går att stänga av den digitala funktionen och den (om man kisar) nästan ser ut som en helt okej snygg SMP utan den fula länken
Cartier Tank.Vad har du valt för klocka @B Wooster?
Japp!Ska du också köra 24/7 med din akrylharts klocka ?
Bäst att ta av den där illa kvicktTänk om man skulle somna i soffan och vakna efter tolvslaget!
Hade varit mycket trevligt om vi kom upp i 300st annars åtminstone 250st.235 anmälda och 30 min kvar! Grejar vi 300?
235 är ju helt galet!Hade varit mycket trevligt om vi kom upp i 300st annars åtminstone 250st.
300 blir tufft, men vilken jäkla insamling vi fått ihop Sprängt kalkylen med råge innan mars ens är igång!235 anmälda och 30 min kvar! Grejar vi 300?
Jag håller med men synd att inte fler kända profiler är med.235 är ju helt galet!
Det här är The Uppesittarkväll!@Nygren sa det i G-shocktråden och det stämmer, lite känslan av en uppesittarkväll det här
Som inför 12 slaget vid nyår.@Nygren sa det i G-shocktråden och det stämmer, lite känslan av en uppesittarkväll det här