Detsamma! Jäkligt trevligt loppisfynd det därTeam Vostok! Lycka till Totte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma! Jäkligt trevligt loppisfynd det därTeam Vostok! Lycka till Totte
Tre - @Cabooz er også her. Lykke til begge to med YG i 31 dager. Billig YG til salgs 1. april - kanskje.Snyggt! Då är det i alla fall två guldsubbar med! Känns som om att jag också kommer ångra det djupt
Första april svämmar marknaden över av guldsubbar!Tre - @Cabooz er også her. Lykke til begge to med YG i 31 dager. Billig YG til salgs 1. april - kanskje.
Nu är jag inne på timme 8, alltså klarat typ 1% av de planerade +750 timmarnas 24/7-bärandet av Mudmannen.
Än så länge stressäter jag bara
Äh, ingen minns en fegis! Hur svårt kan det vara liksom
Hur ska man förhålla sig här under månaden, ska man posta en bild varje dag som bevisar att man fullföljer sitt löfte eller hur funkar det? 👁
Nä, nån måtta på galenskaperna får vi väl ha kan jag tycka. Världen är inte redo...ännuTrodde du skulle välja en Vonstock faktiskt !?
Helt rätt! Och med den klockan är ingenting omöjligtÄh, ingen minns en fegis! Hur svårt kan det vara liksom
@LESA är klar men har inte hunnit uppdatera.
Nej det lämnar du åt mig istället Gubbtjyv!Nä, nån måtta på galenskaperna får vi väl ha kan jag tycka. Världen är inte redo...ännu
Vi får stötta varandra vännen, hur ska det här gåååHelt rätt! Och med den klockan är ingenting omöjligt
Nej det lämnar du åt mig istället Gubbtjyv!
Kommer gå galantVi får stötta varandra vännen, hur ska det här gååå
...spontanitet kommer bli min död sanna någons ordKommer gå galant
Nice! Då är jag inte ensam om att köra på Reverso Om den är till salu nån gång i framtiden får du hojta till@Staafen
Byter i elfte timmen
Den här får aldrig ngn tid på armen och utan tvekan den minst använda Reverson i kassaskåpet