S
Staafen
Guest
Är du på?Jag tänker ha min Atlantic Plaza ett tag framöver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du på?Jag tänker ha min Atlantic Plaza ett tag framöver!
Riktigt fin och tung pjäs!!! Kommer gå som en dans.Då är den helt avplastad och länken är justerad, redo inför imorgon
Den där GW-B5600 gör det för enkelt. Ta nåt lite mer utmanandeHär sitter man och måste bestämma sig för en klocka alltså.
Men det går inte. Hjälp!
Här är finalisterna....
Eller borde man helt enkelt ta den som redan är på?
/B
Precis så jag tänkte. Ett par är lite för enkla. Andra kanske lite för svåra. Kanske borde ta en Swatch som de senaste två åren...Den där GW-B5600 gör det för enkelt. Ta nåt lite mer utmanande
Sorry kompis, det här är inte för mig. Jag gillar ju mina klockorÄr @seikodiverr anmäld? Har @daviden berättat vad han ska köra för klocka?
Vafan kör GS. På en månad hinner ni verkligen bekanta er med varandra och se om bekantskapen utvecklas till kärlek. Och om inte, bara sälja i april.Jag sitter och våndas. Min valda klocka (Grand Seiko SBGX067) sitter inte bra på handleden. Risken är att jag lessnar på den och kör utan klocka under största delen av mars, vilket såklart känns tråkigt.
Vad är då alternativen?
1. Byt klocka till min G-shock. Det är ett enkelt alternativ, men inte så utmanande.
2. Byt klocka till min Universal Geneve Polerouter. Det är en klocka som gör mig glad, men som jag kommer behöva lägga ifrån mig i vissa lägen.
3. Kör på Grand Seiko ändå. Experimentera med olika band under mars och minska @Staafen administrativa börda såhär på söndagskvällen.
Jag ger det här beslutet en timme. Sen får jag stå mitt kast.
Haha. Grattis till en fru med humor
Eller så får jag beklaga för att hon verkar avsky dig
Jag röstar för GS med gött vår-häng!Jag sitter och våndas. Min valda klocka (Grand Seiko SBGX067) sitter inte bra på handleden. Risken är att jag lessnar på den och kör utan klocka under största delen av mars, vilket såklart känns tråkigt.
Vad är då alternativen?
1. Byt klocka till min G-shock. Det är ett enkelt alternativ, men inte så utmanande.
2. Byt klocka till min Universal Geneve Polerouter. Det är en klocka som gör mig glad, men som jag kommer behöva lägga ifrån mig i vissa lägen.
3. Kör på Grand Seiko ändå. Experimentera med olika band under mars och minska @Staafen administrativa börda såhär på söndagskvällen.
Jag ger det här beslutet en timme. Sen får jag stå mitt kast.
Hur är peppen @Staafen ?
Jag är helt slut!Hur är peppen @Staafen ?
Snyggt! Då är det i alla fall två guldsubbar med! Känns som om att jag också kommer ångra det djuptA fuck it - da blir det gull i 31 dager. Kommer til å angre som en hund på at jeg ikke valgte SPB143, men hvem har sagt #OWGMARCH skal være enkelt. Ser frem til å se "31" under cyclopsen igjen for da er det hele over. Lykke til alle sammen.