• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Maxer

Audemars
2-Faktor
Nu åker vi!
20210301_072104.jpg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Godmorgon vänner!
Då är vi igång, äntligen. Jag är otroligt imponerad av all aktivitet igår och alla anmälningar som rasade in. Insamlingsmålet är slaget med råge och långt över vad jag ens kunde drömma om. Jag håller er alla uppdaterade på organisationen ”Min Stora Dag”’s reaktioner och återkoppling. Vi har fått bra kontakt och de är nog lite förundrade vilka vi är.

Här är äntligen min klocka på armen
E838079A-BD14-48E3-A2DE-C7977F084F50.jpeg

ska fota lite bättre när det blir ljust ute.

Under veckan ska vi presentera tävlingarna och även göra om lite på owgmarch.com så att man kan följa det viktigaste som händer i bägge tävlingarna 🇳🇴🇸🇪.
Hör gärna av er till mig eller @Staafen om ni har roliga förslag eller idéer. Allt är möjligt i owgmarch, ALLT.
Fantastiskt och en fin hemsida. Nu kör vi!
Hur kommer det sig att räknaren längst upp (Time until #OWGMarch begins) inte är nollställd än?
20210301_073146.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp