Sitter och gör en lista på klockor jag planerar att fynda 1 april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi körde en uppesittarkväll.Hur har ni redan fått ihop sex sidor under natten
Med respektive KS-användare?Sitter och gör en lista på klockor jag planerar att fynda 1 april
Jag brukar få höra att det inte gör något att den är liten, bara man vet hur den ska användas.
1/4: Till salu i beaterskickIgår: till salu i nyskick
Idag: utsedd till owg-beater/gymklocka
Jasså, där ser man! Säger som Gunde Svan: ”Ingenting är omöjligt”
Wow, det där köper jag mer än gärna!Någon mindre färgskiftning annars fräsch. Skicka dm med adress om intressant så lägger jag på lådan idag.
Har spanat på denna senaste dagarna men inte vågat slå till iom OWG. Ställer mig i kö vid ev. flipp 1 aprilJa men ok då!
Jag vill väl egentligen inte sälja den så jag drar tillbaka annonsen och anmäler mig till Sinn-gänget med 556i RS.
Ligger i sängen nu så det blir att återanvända en bild.
Kul att du uppskattar! Jag har rotat fram alla mina 20mm-band så det blir en riktig fashion-show de kommande veckornaJag är så glad att du valde just detta fantastiska loppisfynd att rocka i en månad!
Min börjar alltid på 06h 10min 43s när jag refreshar sidan. Kör Firefox i mobilen. Chrome ger samma problem.Inte?
För mig är det nollat.
Skicka in en hundring till insamlingen så skickar jag bandetWow, det där köper jag mer än gärna!
Jag har ett oanvänt Rios1931 om du vill ha ett ”lite finare” läder Eller om någon annan är sugen på ett sådant i 18mm så är det bara att höra av sig.Är det någon som har ett trevligt ljusbrunt 18mm läder att sälja?
Fantastiskt och en fin hemsida. Nu kör vi!
Hur kommer det sig att räknaren längst upp (Time until #OWGMarch begins) inte är nollställd än?
Inte?
För mig är det nollat.
Alltid 6h kvar av februari när jag går in
Skumt, men vi kan väl kolla av ikväll efter att jag ställt in nedräkningen till att owg är klart? Den vill ingen att den ska fel.
@Berns aka WebbutvecklareN!
Detta blev utmärkt reklam för mjukvarutestning för alla som håller på med det till vardags.Min börjar alltid på 06h 10min 43s när jag refreshar sidan. Kör Firefox i mobilen. Chrome ger samma problem.
Haha. Vi får väl se vilket skick den är i då och om detta gör att jag fastnar för den på riktigt.Har spanat på denna senaste dagarna men inte vågat slå till iom OWG. Ställer mig i kö vid ev. flipp 1 april