• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Alltid 6h kvar av februari när jag går in :D
Screenshot_20210301-064958_Chrome.jpg
Skumt, men vi kan väl kolla av ikväll efter att jag ställt in nedräkningen till att owg är klart? Den vill ingen att den ska fel.
 

Canee

Cartier
2-Faktor
Emotsåg inga svårigheter med denna månad när jag anmälde mig. I helgen har jag våndats. Tänker att jag gör det lite mer utmanande genom att låta övriga pjäser i rotationen ligga på samma plats som vanligt och stirra på mig varje morgon och kväll...

1EDA47AF-511A-4B2E-A379-6FF60D51AEA6.jpeg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Inser att ni har styrt upp lite sen förra året. Fast det det finns väl ingen regel om hur mycket man måste bära klockan. Förra året hade jag inte valt, men precis som förra året har jag bara inte satt på mig någon klocka än.
Stökigt med småbarn...

/B
Nej det finns ingen regel för det. Huvudsaken är att vi har roligt! 😍
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
@Berns Kan inte länken till insamlingen på Min Stora Dag få ligga i förstaposten så att man enkelt kan klicka sig dit om man får feeling? Den låg i andraposten tidigare efter deltagarlistan men såg att den är borttagen nu.
Jag tänkte lägga in länk till insamlingen på veckotävlingarna (post 3-6). Tanken är att vi ska kunna köpa lotter till tävlingarna.
men självklart kan jag lägga upp länken på första posten också. Bra förslag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp