Skumt, men vi kan väl kolla av ikväll efter att jag ställt in nedräkningen till att owg är klart? Den vill ingen att den ska fel.Alltid 6h kvar av februari när jag går in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skumt, men vi kan väl kolla av ikväll efter att jag ställt in nedräkningen till att owg är klart? Den vill ingen att den ska fel.Alltid 6h kvar av februari när jag går in
@Berns aka WebbutvecklareN!Alltid 6h kvar av februari när jag går in
Inser att ni har styrt upp lite sen förra året. Fast det det finns väl ingen regel om hur mycket man måste bära klockan. Förra året hade jag inte valt, men precis som förra året har jag bara inte satt på mig någon klocka än.Den regeln finns inte i år, nu blir det lavett utan att passera gå!
Hur gick tankarna när du valde den?Trivs INTE med det här s.k. uret i damstorlek! AAAARRRGGGHHHHH!!!
Nej det finns ingen regel för det. Huvudsaken är att vi har roligt!Inser att ni har styrt upp lite sen förra året. Fast det det finns väl ingen regel om hur mycket man måste bära klockan. Förra året hade jag inte valt, men precis som förra året har jag bara inte satt på mig någon klocka än.
Stökigt med småbarn...
/B
Just det, jag råkade ta bort länken när jag rensade i anmälningstråden. Sorry!@Berns Kan inte länken till insamlingen på Min Stora Dag få ligga i förstaposten så att man enkelt kan klicka sig dit om man får feeling? Den låg i andraposten tidigare efter deltagarlistan men såg att den är borttagen nu.
Jag tänkte lägga in länk till insamlingen på veckotävlingarna (post 3-6). Tanken är att vi ska kunna köpa lotter till tävlingarna.@Berns Kan inte länken till insamlingen på Min Stora Dag få ligga i förstaposten så att man enkelt kan klicka sig dit om man får feeling? Den låg i andraposten tidigare efter deltagarlistan men såg att den är borttagen nu.
Nu är morgonens bestyr klara så bara jobbestyren kvar.
Kanske fult att jämföra storlek men där var det skillnad .-Det kommer aldrig gå
Någon mindre färgskiftning annars fräsch. Skicka dm med adress om intressant så lägger jag på lådan idag.Är det någon som har ett trevligt ljusbrunt 18mm läder att sälja?
Ja du vet hur man brukar säga, större är inte alltid bättre!Kanske fult att jämföra storlek men där var det skillnad .
Jag har lagt till länken i posten med deltagare också. Råkade ta bort den när jag rensade.Jag tänkte lägga in länk till insamlingen på veckotävlingarna (post 3-6). Tanken är att vi ska kunna köpa lotter till tävlingarna.
men självklart kan jag lägga upp länken på första posten också. Bra förslag.