• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men vad f-n! Har inte tittat in i tråden sedan i morse och nu är det 10!!! sidor att läsa ikapp!

bfrAdK.gif
Samma här, ändå känns det som att tempot gått ner lite grann om man jämför med dom första dagarna 😂

Ute och ställer in familjens cyklar som ligger slängda lite överallt. Svinkallt, snålblåst och lätt snöfall. Passar på att fota klockan och citera Hjalmar Söderberg:
B44F95A3-9F59-4796-9288-B74F204DC60C.jpeg

“…och så när den av Gud fördömda månaden mars bröt in med en gråkall och bitande eftervinter, medan dagarna på hån liksom blevo längre och ljusare, då kände jag det som om det var bestämt att jag skulle dö innan våren kom…”

(En desillusion, 1898)

Och då var klockan slagen! Stort grattis till @erdeljan som lade högsta (och enda) budet om 600kr på min Pulsar 😎👊🏼

Stort tack för det! ❤️🥰

Skänk själv, eller swisha mig, vilket du vill! Länk till insamlingen:

Posta bild från insamlingen om du gör det själv, och återkom till mig i PM med vart du jag skickar klockan 😎

All right! 👌6️⃣0️⃣0️⃣

Och då var klockan slagen! Stort grattis till @erdeljan som lade högsta (och enda) budet om 600kr på min Pulsar 😎👊🏼

Stort tack för det! ❤️🥰

Skänk själv, eller swisha mig, vilket du vill! Länk till insamlingen:

Posta bild från insamlingen om du gör det själv, och återkom till mig i PM med vart du jag skickar klockan 😎
Screenshot_20210307-214831_Samsung Internet.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp