Ja att få följa dessa fyra galna individer i ännu en säsong är ju magisktSäsong 1 var riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja att få följa dessa fyra galna individer i ännu en säsong är ju magisktSäsong 1 var riktigt bra
Kan även ha varit i ”uppsnacks-tråden”...Japp, den drog någon på sidan 57, eller var det sidan 114 eller kanske fram mot 150....
Allt går så fort här.
Samma här, ändå känns det som att tempot gått ner lite grann om man jämför med dom första dagarnaMen vad f-n! Har inte tittat in i tråden sedan i morse och nu är det 10!!! sidor att läsa ikapp!
Haha. Ligger efter dubbelt upp härJapp, den drog någon på sidan 57, eller var det sidan 114 eller kanske fram mot 150....
Allt går så fort här.
Man måste kika minst var tredje timma för att ha en chans att hänga med!Men vad f-n! Har inte tittat in i tråden sedan i morse och nu är det 10!!! sidor att läsa ikapp!
Skål!Lika barn leka bäst. Skål på dig!
Och då var klockan slagen! Stort grattis till @erdeljan som lade högsta (och enda) budet om 600kr på min Pulsar
Stort tack för det!
Skänk själv, eller swisha mig, vilket du vill! Länk till insamlingen:
OWGMARCH 2021
Insamling för OWGMARCH. Anmälningsavgift och lotter till de veckovisa lotterierna.OWGMARCH är en utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid med start 1 mars 2021. Utmaningen ä...egeninsamling.minstoradag.org
Posta bild från insamlingen om du gör det själv, och återkom till mig i PM med vart du jag skickar klockan
Och då var klockan slagen! Stort grattis till @erdeljan som lade högsta (och enda) budet om 600kr på min Pulsar
Stort tack för det!
Skänk själv, eller swisha mig, vilket du vill! Länk till insamlingen:
OWGMARCH 2021
Insamling för OWGMARCH. Anmälningsavgift och lotter till de veckovisa lotterierna.OWGMARCH är en utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid med start 1 mars 2021. Utmaningen ä...egeninsamling.minstoradag.org
Posta bild från insamlingen om du gör det själv, och återkom till mig i PM med vart du jag skickar klockan
Du menar ha klockan på vänster??? Omöjligt!En månad, en klocka, en tråd, ett band och bonus om du byter handled mot den normala "klockbärhandleden"//
Fantastiskt!
Wow! Otroligt generöst. ❤Fantastiskt!
Känner att det minsta jag kan göra är att matcha budet
Generöst, till bra ändåmål!Fantastiskt!
Känner att det minsta jag kan göra är att matcha budet
”lite” lume.Följer upp autofagi med Jason Fung o skryter med lite lume
Seiko kan det där!Följer upp autofagi med Jason Fung o skryter med lite lume
Därför man köper på KS 1-3dagars leveransBörjar klia i köpfingret, kanske kan hitta något spännande med leverans 1 april.
Jag köpte idag, kommer nog i veckan.Börjar klia i köpfingret, kanske kan hitta något spännande med leverans 1 april.
Funderar mer och mer på att strunta i detta, ta emot min bestraffning och sen sälja den nedrans G-Shocken
Jag som inte ens gillar TAG Heuer gillar din calibre 5. Bra val!En stycke bild från hajken jag och taggen var på tidigare idag!
Nej, jag kommer inte testa förrän 1/4.Jag köpte idag, kommer nog i veckan.
Tack, jag gillar inte heller TAG Heuer, men trivs faktist bra med denna. Dock har jag köpt på mig två klockor idag, längtar som f*n till 1 April!Jag som inte ens gillar TAG Heuer gillar din calibre 5. Bra val!
Ok, den van under köksbänken i fem minuter ju!”lite” lume.