• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

EssexX

Panerai
2-Faktor
På vårpromenad i skogen några minuter tidigare:

Far: Men har ni sett barn, är det inte en sån där ovanlig Nivada som tittar fram därborta?

Barnaskaran: Joo kanskeee..

Far: Jamen kolla, det ÄR ju en Nivada, en Nivada Antarctic Diver liksom. Titta vilket häftigt crosshair den har.

Barnaskaran: Mm, jättecooool (suck) Kan vi inte skita i dina aslökiga grejer nu?

64C3D65F-C0D9-4597-8862-1371ED0F786E.jpeg
89D6BEF7-E146-4A9F-8417-16E75B32A527.jpeg


Nyss: står vi ut ytterligare fem dagar med varandra? Ja, det gör vi nog. Tror jag..

6B99ECCF-07E9-4ECE-B3D9-7DFA2F4252C6.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Efter 18 lotter var det kul att få dels en vinst men också bidra till något fint. Bra initiativ & kul att det va så många sponsorer/lottköpare. Tror lottköperiet gav en bra utdelning till den totala insamlingen, som ju ännu inte är avslutad ;) 💛
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Har aldrig använt ett nato mer ön några minuter, men nu är det dags efter dagens vinst av tre stycken! Tack för en superkul OWG-månad 🤛Jag har en fråga också från en kompis; blir en av med vinsten om det blir fail under de sista skälvande dagarna?
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Du kan väl "roa" dig med att notera hur många illasittande dressmanskjortor du ser så kanske ditt "stilbrott" känns lite lättare 👍🏼
Exakt så. Var som sagt det minsta problemet i samlingen... Värst var nog ändå min ingifta morbror som hade ett spygrönt gips över vänsterbenet. Förvisso kanske man inte beskylla honom för just det valet.
Nu hade jag inte kavajen på mig när jag tog bilden men tycker att det funkar.

20201126_090940-01.jpeg



Det hade kunnat vara värre! 😄

20210115_113106-01.jpeg
Det funkade faktiskt fin-fint med 58:an. Gled in fint under manschetten och märktes knappt att den satt där.
FÖRBANNADE JÄVLA HELVETE!!!
Jaja, grattis så jävla mycket @Agnby⌚
 

Jakob Häll

Cartier
På söndag 22:00 stänger vi porten för att buda på Musse. Det högsta och enda budet ligger hos @DIR på 500kr. Passa på att få hem den här hemska kreationen! Om ni inte vill ha den till er själva (förståeligt) så kan ni alltid ge bort den till en ovän, och få denna att bära den nästa år. Kanske utmana någon tävlingsmänniska? Pengarna går oavkortat till Min Stora Dag, så bara det är en nog bra anledning att kasta in ett bud! Eller så tar du upp traditionen och bär den själv nästa år! Ingen minns en fegis!!

 

Mic1

Rolex
2-Faktor
På söndag 22:00 stänger vi porten för att buda på Musse. Det högsta och enda budet ligger hos @DIR på 500kr. Passa på att få hem den här hemska kreationen! Om ni inte vill ha den till er själva (förståeligt) så kan ni alltid ge bort den till en ovän, och få denna att bära den nästa år. Kanske utmana någon tävlingsmänniska? Pengarna går oavkortat till Min Stora Dag, så bara det är en nog bra anledning att kasta in ett bud! Eller så tar du upp traditionen och bär den själv nästa år! Ingen minns en fegis!!

Dubbelpipigt med AP och Musse hade ju varit världsklass, kan man få dispens för OWGM 2022 att köra dubbelpipigt så länge man håller sig till samma kombination? @Staafen @Berns
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp