• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jepp. :)

6a09fea08b4361da1dbc63f039bd3cdc.jpg

Uppe med tuppen imorse, tror inte jag vaknat innan 07 på en lördag på flera år. Liggandes i sängen nås jag av en svag doft av avdragsgillt högmod från min handled. Gårdagens bad har satt sina spår. ”Bud is love, Bud is life” muttrar jag nyvaket för mig själv samtidigt som en enorm saknad av syltkakor och opastöriserad ost infinner sig. ”Fuck you” väser jag vresigt till den bänkade klocksamlingen på nattduksbordet medans jag tar mig ur sängen. ”Sluta ligga där och tråna, Bud is OWG har jag sagt till er!” Nu är det dags för bacon och syntetisk ost.
image.jpg

Jag checkar ut. Kan man få skavsår av en klocka? Är det ens möjligt? Jag verkar åtminstone ha lyckats. Om det beror på att jag är klen eller att Lille Skutt-klockor är livsfarliga låter jag vara osagt.

Hoppas att övriga i team GUL går skadefria genom utmaningen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp