Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte failat änHmmm, ska vi se ett mönster i hur en OWG-Failklocka ser ut???
Stoooora vita (egentligen) väggmonterad???
kan väl inte vara så svårt att hålla sig en klocka i 31 dagar, känns som en konstig grej att falla på...!Jag har inte failat än
Nä precis. Det är ju lätt. Fattar inte va alla gnäller omkan väl inte vara så svårt att hålla sig en klocka i 31 dagar, känns som en konstig grej att falla på...!
Inte jag heller. Vet inte ens hur man gör, fast jag har ett konto...tror jagInte jag. Jag orkar inte med IG. Postar sporadiskt, men hellre här.
Har nöjet att möta herrn @Utvisaren in the flesh och få en förstklassig visning av både stad, bryggd och ur
Vet du!Nä precis. Det är ju lätt. Fattar inte va alla gnäller om
Vet du!
det finns många normisar där ute som bara har en klocka. Så för dom är det här det normala
Den har jag också råkat ut förDet kom svordomar... Jahopp, då får man åka och handla ett helt paket till imorgon då.
Du har rätt, det ser helt klart ut att vara fel klockor på fel armar!
Jag har faktiskt två aktiva. Ett för klockgrejer och ett helt privat. Postar sporadiskt på båda men det är helt klar mer tillfredställande att interagera med släkt och vänner än massa randoms.Inte jag heller. Vet inte ens hur man gör, fast jag har ett konto...tror jag
Säker på det?Äntligen fredag
Dubbelfail?Du har rätt, det ser helt klart ut att vara fel klockor på fel armar!
@Back får kolla närmare på det här!
Det kom svordomar... Jahopp, då får man åka och handla ett helt paket till imorgon då.
Kan ge mig fan på att så är fallet imorgon när jag ska handlaDet där hände mig med en tapet en gång, och rullarna var slut i affären
Ja det är nog snarare regel än undantag. Med risk att jag får äta upp det senare så tycker jag faktiskt inte det är så svårt. Sen kan det ju vara olika roliga med själva klockbärandet beroende på val av dinka, men OWG är ju så mycket merVet du!
det finns många normisar där ute som bara har en klocka. Så för dom är det här det normala
Kan ge mig fan på att så är fallet imorgon när jag ska handla