Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är helt med på den. "Har inte tid blah blah blah" räknas inte. Alla har 10 sekunder över att posta, allt annat är ljug.Har man inte skrivit i tråden efter snart en vecka så tycker jag att man är diskad. @Back har du 350 lavetter på lager?
Är helt med på den. "Har inte tid blah blah blah" räknas inte. Alla har 10 sekunder över att posta, allt annat är ljug.
Vi kan väl säga en vecka jämnt (tisdag den 8:e) blir senaste dagen att säga hej, eller så är det hej då?
Det är tillåtet att gömma undan den en stundVäntar gäster. Hade variiit lite najs att ta på sig en annan klocka
Törs inte jag? Va?Isen ser lite förädisk ut. Om du ger dig ut på den så var noga med att ta med badanka.
Well, ta på dig en annan klocka dåVäntar gäster. Hade variiit lite najs att ta på sig en annan klocka
Tack. Beställde en. Lät ju som den funkar ganska braKöpt från BRL.
re-STREAM C2A, trådlös Apple CarPlay-adapter
Gör CarPlay trådlöst med denna smarta och smidiga adapter!...www.brl.se
Här kan du läsa lite om när macworld testade den.
Adaptern som ger dig trådlös Carplay på ett kick
Carplay är ett populärt sätt att få sin egen media och sina favoritappar på bilens skärm, men fortfarande har mycket få bilar stöd för trådlös Carplay. Med adaptern Re-stream slipper du dock böka med kablar i fortsättningen – MacWorld testar!macworld.idg.se
Haha f*n jag var säker på att det var söndag....Då får man vackert promenera imorn igen med andra ordÄr du i framtiden eller avklarar du promenaden så att den är gjord?
Hmmm, Undrar om vi inte får ha lite koll på @Chuck efter såna här inlägg i Failtråden...Vill delta här snarast
Enligt mina kalkyler så är följande herrar VÄLDIGT uteFråga/påstående!!
det är högst oklart vilka som har åkt ut och vilka som är kvar i utmaningen, känns allmänt anarki här.
Sammanräkning tack!!
Låter som största mörkertalet någonsin, klart fler har smygprovat lite… Så där har vi listan med ärliga personerEnligt mina kalkyler så är följande herrar VÄLDIGT ute
@Klocknovis
@Nissestr
@SalvadorDali
@Klockbaronen
@Aros
@Limeee
@Brogin
Så det är inte många i förhållande till antalet dagar eller???
Bara berätta vilka hästar du vill jag ska spela på om du vill ha vinnarhjälp..Dag 5 incheckning.
V75 i Kalmar med 3 hästar till start.
Allt lungt, Aqualanden sitter tryggt.
Får inte carplay att funka med min lur.Måste säga att det funkade över förväntan, visst när man sätter på tändningen och mobilen kopplar upp sig mot adaptern så tar det kanske 20 sekunder för att konekta, men det kan man ta tycker jag. När man sedan är igång så är det någon tiondels fördröjning när man byter låt! När man scrollar i menyerna så känns det väldigt nära som man kör med kabel!
Ska man klaga på något så är det väl priset, 1000 spänn hade känns mer skäligt!
Vilken bokstav står för fusk av W G O?!Låter som största mörkertalet någonsin, klart fler har smygprovat lite… Så där har vi listan med ärliga personer
Bara berätta vilka hästar du vill jag ska spela på om du vill ha vinnarhjälp..
För jag har en förmåga att ALLTID på nåt vis lyckas få just dom hästarna jag spelar på utfaulade eller diskade...