• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Han inte posta nått igår, vare sig här eller på Instagram. Såg inte utlottningen heller. För mkt jobb…

Men idag är man ledig, lite R&R i soffan. Dag fem utan problem. Irriterad över att mitt gummiband inte kommer men det får gå ändå

Bilagor

• C7D1B64A-CDD2-431E-9816-4EF04E4443F7.jpeg
    C7D1B64A-CDD2-431E-9816-4EF04E4443F7.jpeg
    413.3 KB · Visningar: 2
Fick lite sömn i natt. Eller ja, jag trodde att jag fick det - min fru väckte mig ur någon form av trans efter att jag hade suttit och stirrat på en vintage JB Champion-annons i 90 minuter. Tydligen blev dotterns hamster stirrig av mitt konstanta hummande. Men det var skönt med lite återhämtning i alla fall! 👍

willem-dafoe-laugh.gif

Drack en flaska rödtjut till frukost, och med det välbehövliga kolhydrattillskottet fick jag gott om energi till att slänga på ett mörkbrunt Mariner från Hirsch.

20220305_160658.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp