• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kom massor av saker i mellan idag, men jag han i alla fall och kortla klart dom liggande reglarna. Nu ska vi till och köpa gipsskivor och vävtapet.

Nu ger jag mig för idag, dessvärre kan det tänkas, att jag blir hemma i morgon…

8B187C67-99C4-4972-A502-250A0D557CDD.jpeg
97C03B21-3D5E-4309-BCC2-8895B4FD0D80.jpeg

Senast ändrad:
IMG_6663.jpeg

Jaha, dagen går fort när man har roligt. Strax dax för mig att bege mig till stallet för ett träningspass. Självklart har ett mera fältmässigt G10 band åkt på klockan...
IMG_6660.jpeg

Ha´re. // :pompus: ( bilden är tagen under en övning 1951 vid förbandet K2)

Senast ändrad:
@Berns
För att klargöra... Om en deltagare åker ut i helgen efter veckans dragning..
Då är det OK att dom är med och köper lotter i den nya pågående veckan eller räknas det från måndagen??🤔

För i så fall är det ju OK att @watchesbyse tex är med och köper lotter till vecka två eftersom han utgick igår söndag?

Var drar vi gränsen? :)
Sant! Man får köpa lotter den veckan man åker ut. Alltså om man är kvar efter fredagens dragning så får man köpa till nästa dragning.

IMG_20220307_164507.jpg

Jag är svag i köttet, det måste väl erkännas. Idag har varit en svår dag. Ensam hemma, ingen ser. Det gäller att hålla ihop. Alla andra klockor har jag gömt tillsammans med spriten och godiset.

Förra veckan var lättare, inte hemma på kvällarna och på kontoret på dagarna. Färre frästelser. Dag sju går mot sitt slut och ett möte på annan plats än hemmet, det borde gå det här!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp