• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du har så rätt. Byter till ett Isofrane som seden bjuder och skylla på metallallergi likt Gianni Anelli 😎
tempImageRVrGAT.jpg
Approved ✅
PXL_20220307_160304555.jpg

Nyss hemkommen, idag så tänder vi ljus för våran älskade och saknade katt Klasse! Han har hängt i Nangijala i 8 månader nu, går inte en dag utan att man tänker på han!

Varje gång jag kom hem och innanför dörren, så skulle lilla Klasse upp i ens famn och säga hej, med att slicka en i ansiktet! Lägg där till att han gosade in sig mellan bröstet och hakan. F.. vad jag saknar dig min stora lilla KOMPIS ❤️!

DE86A879-FA3C-4920-BCF4-DDDDB05C7A3E.jpeg
EA3AD56A-8BBD-457B-9E9D-FFE78F9E4DE7.jpeg
23EDF57D-9466-4952-BD3B-92E20B963DB6.jpeg
4E630447-0DE9-4AE3-95CF-66DC4865C843.jpeg

IMG_20220307_164507.jpg

Jag är svag i köttet, det måste väl erkännas. Idag har varit en svår dag. Ensam hemma, ingen ser. Det gäller att hålla ihop. Alla andra klockor har jag gömt tillsammans med spriten och godiset.

Förra veckan var lättare, inte hemma på kvällarna och på kontoret på dagarna. Färre frästelser. Dag sju går mot sitt slut och ett möte på annan plats än hemmet, det borde gå det här!
Ett bra tips, börja med att ta en stänkare, sen tar du fram klockorna. Vips så har du bytt! Utan att du ens märke det! Och nej, det har inte hänt mig! Jag har låst klockskåpet och gett nyckeln till frugan. 🤪

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp