ApprovedDu har så rätt. Byter till ett Isofrane som seden bjuder och skylla på metallallergi likt Gianni Anelli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ApprovedDu har så rätt. Byter till ett Isofrane som seden bjuder och skylla på metallallergi likt Gianni Anelli
Grattis!! Fira med stil!Höjdpunkten för dag 7 blev inte bara att få bära denna skönheten en vecka i streck. Nu är nämligen anställningsavtalet till livet efter studierna signerat
Tackar så hjärtligt, det ska det göras så snart som ikvällGrattis!! Fira med stil!
Ett bra tips, börja med att ta en stänkare, sen tar du fram klockorna. Vips så har du bytt! Utan att du ens märke det! Och nej, det har inte hänt mig! Jag har låst klockskåpet och gett nyckeln till frugan.
Jag är svag i köttet, det måste väl erkännas. Idag har varit en svår dag. Ensam hemma, ingen ser. Det gäller att hålla ihop. Alla andra klockor har jag gömt tillsammans med spriten och godiset.
Förra veckan var lättare, inte hemma på kvällarna och på kontoret på dagarna. Färre frästelser. Dag sju går mot sitt slut och ett möte på annan plats än hemmet, det borde gå det här!
Surt!Fick hem mina band, men är nån jäkla fjäderhistoria på länken så behöver minst en hand till för att lyckas byta verkar det som.
Vad har denna, eventuellt oärliga, herre för nick här på KS?@Back -> You decide.
Thewatchonme -> Zenith Chronomaster sport -> Men: https://www.instagram.com/p/CamPv1NLRI0/
Pastabröder!Tar tid på pasta, vardagen kryper närmare. Vab dessutom.
Har en ganska liten samling än så länge men dom passar nog till min Orient Triton Pepsi, men den har jag ett perfekt band till redan. Men får väl lösa det med att köpa nån ny klocka sen.Surt!
Passar banden andra klockor eller de just för din Longines?
Jag börjar tycka att detta är ganska skönt!
Inget...så du kan gå och lägga dig igenVad har denna, eventuellt oärliga, herre för nick här på KS?
Samma här. Tror inte det är OWG klockan utan resterande bestånd som ligger pyrt till.Jag börjar tycka att detta är ganska skönt!
Låter väääääääldigt misstänksamt…Inget...så du kan gå och lägga dig igen