Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer göra detsamma nästa vecka med min 143aDag 7 skidsemester så lite sporadisk i check-in
Vad har denna, eventuellt oärliga, herre för nick här på KS?
Men va fasen.. Bara för att dom fuskar med att inte ha ett nick här så kan dom få en hyvel ändå som vi får ha @loevhagen till o putta in på deras Instagram!!Inget...så du kan gå och lägga dig igen
Ja, noterade att det är sjukt många norrbaggar på IG så vem är bättre lämpad liksom?Men va fasen.. Bara för att dom fuskar med att inte ha ett nick här så kan dom få en hyvel ändå som vi får ha @loevhagen till o putta in på deras Instagram!!
Batslap batslap batslap!!
Batman har inga problem att ge slaps. Han vet bara inte vem han ska rikta dessa åtMen va fasen.. Bara för att dom fuskar med att inte ha ett nick här så kan dom få en hyvel ändå som vi får ha @loevhagen till o putta in på deras Instagram!!
Batslap batslap batslap!!
Icke herr @Denke. Han får allt var lyssnarpost.//Hur funkar det där, har man hästen som sandsäck?
Får för mig Batman mest telefaxar eller kanske använder muggtelefon i nödfall?Batman har inga problem att ge slaps. Han vet bara inte vem han ska rikta dessa åt
Kan inte springa runt på IG, Facebook och LinkedIn och slappa runt…eller kan han?
Jag börjar tycka att detta är ganska skönt!
Nja, sovsäck. Typ såhär!Hur funkar det där, har man hästen som sandsäck?
@RicVin skjortahmmm, kanske moderiktiga tjafs som kidsen har på brallorna hade funkat även för skjortärmar?
möjligen !Får för mig Batman mest telefaxar eller kanske använder muggtelefon i nödfall?
Batman har inga problem att ge slaps. Han vet bara inte vem han ska rikta dessa åt
Kan inte springa runt på IG, Facebook och LinkedIn och slappa runt…eller kan han?
Du hamnar snart på en short-list nära digFår för mig Batman mest telefaxar eller kanske använder muggtelefon i nödfall?
Fast bara ge på dom där luringarna ändå.Batman har inga problem att ge slaps. Han vet bara inte vem han ska rikta dessa åt
Hemkommen från jobb o läst igenom tråden. @Brolle89 fick välja kvällens och morgondagens band på shitizen (tur man inte är dykare)
Sagt oxå och grubblade över dem som failar, har man då valt fel klocka? Uttråkad? Allvarliga problem aka watchoholic? Eller tyckte man bara att njä, nu var det inte kul längre? ELLER vill man bara få smisk av en läderbeklädd näve av en lätt sadistisk @Back (tycker dock han är tråkig för han vill aldrig smiska mig)
Östa år vill jag se dig ta över bat cave, du kommer ju slappa hejvillt bara för att du tycker det är kulFast bara ge på dom där luringarna ändå.
För failat har dom gjort oavsett.
Och har man gett sig in i leken osv..
Batslap Batslap batslap!!
Kom hjärtat, ta den vänstra skinkan