Vet ni vad… Nu är det sovdags.
God natt - check in.
God natt - check in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dag 7: ville se vad jag kan förvänta mig av Batman ifall jag failar OWG, så jag bestämde mig för att se den nya Batman filmen.
Sagt och gjort, jag ska försöka göra allt för att klara mig igenom denna mycket jobbiga månad för att slippa lavetter av @Back
Vinkade ni till varandra?Hann inte checka in före filmen.. Men var och letade efter batman!
haha tänkte fråga detsamma men ville inte störa om det var en dejtVinkade ni till varandra?
Riktigt fin.Sinn dag 7
Jag var på orten-bio medan @dropic var på snobb-bioVinkade ni till varandra?
7.5 av 10. Han spelade bra som Batman, men mindre bra som Bruce.. men det var nog det som var lite tanken bakom filmen, att Bruce inte ska vara som den typiske Bruce vi känner igen från föregående filmer. 3 timmar var alldeles för lång. Har vanligtvis inget emot längre filmer. Men 2 Tim och en kvart skulle räckt gott och väl för just denna film.
Snyggt. Vi har biljetter till helgen, får la ta med en mjuk sittkudde eller nåt. Är lite nyfiken på hur Colin Farrell sköter sig som Pingvinen, bra skådis tycker jag7.5 av 10. Han spelade bra som Batman, men mindre bra som Bruce.. men det var nog det som var lite tanken bakom filmen, att Bruce inte ska vara som den typiske Bruce vi känner igen från föregående filmer. 3 timmar var alldeles för lång. Har vanligtvis inget emot längre filmer. Men 2 Tim och en kvart skulle räckt gott och väl för just denna film.
Dessvärre tror jag att den inte får mer än en 2a!
Missade nog varandra är jag räddVinkade ni till varandra?
Aj fan, det tänker jag inte säga till frugisDessvärre tror jag att den inte får mer än en 2a!
KorrektGod morgon. 8.e dagen är här.
snart dax att dra sig mot Göteborg för lite utbildning. Promastern får ju såklart följa med.
och för er som inte förstod det så var gårdagens smiska av backman inte för att jag failat utan av ren kärlek från hans sida
Han är lite hårdhänt men mysigt är det, eller hur @Back
Men det där är ju inte så stor skillnad från din övriga samling?Det är ungefär nu vi går in den jobbigaste fasen. Första enkla veckan avklarad, det är fortfarande otroligt långt kvar och man är redan trött på att inte få byta.