S
Staafen
Guest
No no no!Wristshot senare idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
No no no!Wristshot senare idag?
Nu blir det lite svårare, denna ser jag fram emot!
Den där är riktigt bra!I morgon onsdag är det Bronsdag, bronsklockornas veckodag.
Idag är det bara tisdag, tråkigaste dagen i veckan.
Testa den på handleden!
Hahaha, ja hon pratar lika mycket som Kermit iafJag trodde först att det var en grå Kermit på bilden innan jag såg att det var en knodd under
Är ni på date?Vinkade ni till varandra?
Farligt högt uppe på armen där!Skojade bara! Denna kom idag.
Jag är faktiskt lite förvånad över mig själv när jag funderar lite... Jag har fan inte köpt en enda klocka på ett par veckor nu...Never ending story!
Detsamma gäller självklart allas vår kära @MargarinkungenFarligt högt uppe på armen där!
Tycker det är läge att göra sorti och komma in till oss i vinnartråden ☻️
Detsamma gäller självklart allas vår kära @Margarinkungen
Grattis! Jag följde auktionen men lade inget bud. PrisvärtSkojade bara! Denna kom idag.
Stort tack! Jag hade ärligt talat ingen koll på vad som var rätt pris på denna, trodde att jag köpt lite dyrt men det kanske inte är så. Jag gillar den mycket och är väldigt nöjd oavsett.Grattis! Jag följde auktionen men lade inget bud. Prisvärt
Tycker inte det blev något överpris med tanke på skicket som ser ut att vara riktigt bra!Stort tack! Jag hade ärligt talat ingen koll på vad som var rätt pris på denna, trodde att jag köpt lite dyrt men det kanske inte är så. Jag gillar den mycket och är väldigt nöjd oavsett.
Tack, den är härlig! Du kan hålla koll i Le Club Yema på facebook eller på franska klockforum. De kommer ut då och då till försäljning. Finns i 39 och 41 mm, min är den mindre.Den där är riktigt bra!
Jag har varken provat Yema eller brons så modellen ligger bra till på provapålistan. Den skulle dessutom sitta extra bra just idag då vi får kundbesök från Frankrike, men jag får allt rocka vidare med Nitella ett tag till
Nej kanske inte. Skicket är riktigt bra och jag blev glatt överraskad när jag höll i den.Tycker inte det blev något överpris med tanke på skicket som ser ut att vara riktigt bra!