Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JustanotherwatchnerdDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Hade ju kunnat twista till det ”danne.i”…Apropå Instagram så har jag väldigt dålig fantasi och heter samma som här.
Sakta i backarna, vill ju liksom inte gå över gränsen va!Hade ju kunnat twista till det ”danne.i”…
Ingen superfotograf men blir en del wrist shots på watchopinions @ instagram.Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Maila info till [email protected]Tjo! Står obestämt på mig fortfarande. Jag tänkte köra samma som förra året, min röda Orient Kamasu. Vart vänder jag mig för att ändra från obestämt till rätt?
Mycket passande det är en 41,5mmSnyggt @F0ppa !
Visst är namnet passande.
Inte alla som ens kan få köpa en ”riktig” hulk.
Är det 39 eller 43mm?
Den där är nästan snäppet galnare än @Staafen ´s MTV-klocka ju, som han inte vågade använda
Jag snodde tillbaka den här skönheten jag gav till min far i farsdagspresent. Han har nött mycket text tv under åren, det ska gudarna veta och han tyckte det var en kul present. Men ska sanningen fram har han aldrig använt klockan (varför??) nå nu, jag behöver den bättre så jag matchar in den med grått perlon (och grå träpanel) och laddar för mars
måste man ha instagram för att va med ?!?En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2022.
Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill, vissa väljer sin vanliga beater andra något mer utmanande.
Med OWG 1 månad menas inte att man ska sälja av hela sitt klockbestånd utan att endast bära en klocka under samtliga dagar i mars 2022.
Regler;
Varje vecka kommer vi hålla en utlottning av fina priser skänkta av våra sponsorer LIVE på instagram. I år kommer sponsorerna från Norge, Finland, Danmark och Sverige.
- Anmäl dig på https://www.owgmarch.com/
- Efter anmälan så kommer ett e-mail med regler och instruktioner
- Följ OWG på instagram https://www.instagram.com/owgmarch/
- https://www.instagram.com/explore/tags/owgmarch/
Jag har aldrig varit med om ett så otroligt prisbord, så skynda er att anmäla er för det är endast deltagare som får köpa lotter
Vem antar utmaningen? Och vilken klocka väljer ni?
Lycka till
@Berns och @Staafen
Absolut inte. Men dragningen av veckolotterierna sänds live därmåste man ha instagram för att va med ?!?
ok, kanske man får berättat för sig av nån om man haft tur...skitsamma inte därför jag tänker va med....Har beställt min första automatiska klocka i veckan så det blir självklart denAbsolut inte. Men dragningen av veckolotterierna sänds live där
Du är inte ensam om att inte ha den där flugan Instanånting
Vågat! Men en ryss ligger ju i tiden och di blir säkert skonad med den på handleden när ockupationen är ett faktum framåt mars.Sådär, då var man anmäld. Det blir en ultra-rare, very special, extra limited, no-bezel Vostok, Jurij Gagarin special edition. Extra passande då den lille kosmonauten både föddes och dog i mars och förmodligen var OWG.
Nu är jag mycket nyfiken på vad @osc10 @larra64 @StarMan och kanske till och med @Pär Wallström ställer upp med i år och vem som står för gratisbiran i vår. Jag och Jurij känner redan segerns maltsötma på läpparna...
Med tanke på den klocka du valt så kör du får stå för biran. Här blir det Hydronauten jag köpte höstas. Hydronaut två år i rad alltså.Sådär, då var man anmäld. Det blir en ultra-rare, very special, extra limited, no-bezel Vostok, Jurij Gagarin special edition. Extra passande då den lille kosmonauten både föddes och dog i mars och förmodligen var OWG.
Nu är jag mycket nyfiken på vad @osc10 @larra64 @StarMan @Jeser90 och kanske till och med @Pär Wallström ställer upp med i år och vem som står för gratisbiran i vår. Jag och Jurij känner redan segerns maltsötma på läpparna...
Det kommer inom kort. @Berns kör det med manuell automatikSådär då är jag anmäld, men inte fått nåt bekräftelsemail ännu
Jag kan alltså se fram emot ett personligt mejl Va härligtDet kommer inom kort. @Berns kör det med manuell automatik
Fixat. Allt görs manuellt så det kan ta lite tid innan jag hinner ikapp ibland.Sådär då är jag anmäld, men inte fått nåt bekräftelsemail ännu
Haha oj, det va värst vilken service....många bra erbjudanden också...TackarFixat. Allt görs manuellt så det kan ta lite tid innan jag hinner ikapp ibland.