• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grävde fram den här ur lådan idag. Knappt använd sen förra sommaren och nu känns även den som ett alternativ till marsklocka.
FA9EC801-FADD-40D7-B0D0-CFD84AD26CD6.jpeg

Tjo! Står obestämt på mig fortfarande. Jag tänkte köra samma som förra året, min röda Orient Kamasu. Vart vänder jag mig för att ändra från obestämt till rätt? :)

Tjo! Står obestämt på mig fortfarande. Jag tänkte köra samma som förra året, min röda Orient Kamasu. Vart vänder jag mig för att ändra från obestämt till rätt? :)
Maila info till [email protected] :)

6A1931DD-6D5B-4C60-9481-BEE97C5A26C2.jpeg

Jag snodde tillbaka den här skönheten jag gav till min far i farsdagspresent. Han har nött mycket text tv under åren, det ska gudarna veta och han tyckte det var en kul present. Men ska sanningen fram har han aldrig använt klockan (varför??) nå nu, jag behöver den bättre så jag matchar in den med grått perlon (och grå träpanel) och laddar för mars 💥

6A1931DD-6D5B-4C60-9481-BEE97C5A26C2.jpeg

Jag snodde tillbaka den här skönheten jag gav till min far i farsdagspresent. Han har nött mycket text tv under åren, det ska gudarna veta och han tyckte det var en kul present. Men ska sanningen fram har han aldrig använt klockan (varför??) nå nu, jag behöver den bättre så jag matchar in den med grått perlon (och grå träpanel) och laddar för mars 💥
Den där är nästan snäppet galnare än @Staafen ´s MTV-klocka ju, som han inte vågade använda 😁

En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2022.
Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill, vissa väljer sin vanliga beater andra något mer utmanande.
Med OWG 1 månad menas inte att man ska sälja av hela sitt klockbestånd utan att endast bära en klocka under samtliga dagar i mars 2022.
Regler;

Varje vecka kommer vi hålla en utlottning av fina priser skänkta av våra sponsorer LIVE på instagram. I år kommer sponsorerna från Norge, Finland, Danmark och Sverige.

Jag har aldrig varit med om ett så otroligt prisbord, så skynda er att anmäla er för det är endast deltagare som får köpa lotter

Vem antar utmaningen? Och vilken klocka väljer ni?

Lycka till

@Berns och @Staafen

632f2d9a-99cb-4fd4-b373-a8026add8f7a.jpeg
måste man ha instagram för att va med ?!?

Sådär, då var man anmäld. Det blir en ultra-rare, very special, extra limited, no-bezel Vostok, Jurij Gagarin special edition. Extra passande då den lille kosmonauten både föddes och dog i mars och förmodligen var OWG.
IMG_0491.jpg

Nu är jag mycket nyfiken på vad @osc10 @larra64 @StarMan @Jeser90 och kanske till och med @Pär Wallström ställer upp med i år och vem som står för gratisbiran i vår. Jag och Jurij känner redan segerns maltsötma på läpparna...
gagarin-yuri-gagarin.gif

Sådär, då var man anmäld. Det blir en ultra-rare, very special, extra limited, no-bezel Vostok, Jurij Gagarin special edition. Extra passande då den lille kosmonauten både föddes och dog i mars och förmodligen var OWG.
IMG_0491.jpg

Nu är jag mycket nyfiken på vad @osc10 @larra64 @StarMan och kanske till och med @Pär Wallström ställer upp med i år och vem som står för gratisbiran i vår. Jag och Jurij känner redan segerns maltsötma på läpparna...
gagarin-yuri-gagarin.gif
Vågat! Men en ryss ligger ju i tiden och di blir säkert skonad med den på handleden när ockupationen är ett faktum framåt mars.

Jag kommer delta. Med vilken klocka är oklart än. Jag har ett bytlån på gång med @Nissenutz och kansle blir det hans klocka men väntar tills jag får hem den innan jag bestämmer.

Är @osc10 med så blir det väl som vanligt han som står för bärsen :D

IMG_0491.jpg

Nu är jag mycket nyfiken på vad @osc10 @larra64 @StarMan @Jeser90 och kanske till och med @Pär Wallström ställer upp med i år och vem som står för gratisbiran i vår. Jag och Jurij känner redan segerns maltsötma på läpparna...
gagarin-yuri-gagarin.gif
Med tanke på den klocka du valt så kör du får stå för biran. Här blir det Hydronauten jag köpte höstas. Hydronaut två år i rad alltså.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp