Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@BackNu får det vara nog! Pallar inte mer orange plastig kloss! Fortsätter månaden ut med att logga 5kr per km sprunget till maskrosbarn. Utöver det behöver livet lite mer glädje i allmänhet!
![]()
I'm out! Ingen mera clownverkstad!
![]()
Inte framfall då?Dag 10, tvåsiffrigt! Ett fall framåt.
![]()
saknade dig i går kväll, hoppas du mår bättre nu.Dag 10, bild 1
![]()
sadisten del 2 idag
Nu får det vara nog! Pallar inte mer orange plastig kloss! Fortsätter månaden ut med att logga 5kr per km sprunget till maskrosbarn. Utöver det behöver livet lite mer glädje i allmänhet!
![]()
I'm out! Ingen mera clownverkstad!
![]()
Grymt initiativ @Anders W och @Gummo ! Kör så klart vintage hela mars
Aha, såg nu att jag blivit taggad. Där måste jag fundera. Gammal bild på klocka med svart tavla har jag delat en bild på fb där någon sökte klocka runt 2000kr. Det är väl det ända, men O?Vad säger du @Sebastard ? Har vi något officiellt svar på ovan ställda frågor/påstående?![]()
@Back![]()
Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!
Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!
I’m out