• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag X bild II.
ROTFYLLNING, beställt ny Citroëntesla och nu lunch
5863C5A6-A667-4F45-8324-F32295681F89.jpeg

Kan varken bekräfta eller dementera innan locket öppnas. Vad jag kan säga är att jag gör allt i min makt och förmåga för att det här ska bli så bra så möjligt för så många som möjligt!

Så det du säger är att du, för vår skull, kommer pröva en ny klocka
29DF35C7-5DFA-4E5D-94F5-F66966607ABE.jpeg

Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!

Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!

❤️

I’m out

Fan, du gav mig inte ens chansen att få gola ned dig ju! 😂

OWG_10_2048px-8896.jpg

Dag tio. Ingen problem så här långt.
Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …

OWG_10_2048px-8896.jpg

Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …

Finns folk för sånt där!

1646914005415.png

OWG_10_2048px-8896.jpg

...ytterligare ett tips. Tror jag har den kvar om du vill låna? 😄
ExlYnPp.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp