Dag X bild II.
ROTFYLLNING, beställt ny Citroëntesla och nu lunch
ROTFYLLNING, beställt ny Citroëntesla och nu lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan varken bekräfta eller dementera innan locket öppnas. Vad jag kan säga är att jag gör allt i min makt och förmåga för att det här ska bli så bra så möjligt för så många som möjligt!
![]()
Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!
Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!
I’m out
Noga uttänkt mediastrategi här va!Så det du säger är att du, för vår skull, kommer pröva en ny klocka
Fan, du gav mig inte ens chansen att få gola ned dig ju!![]()
Men vilken snygg exit, kudos!![]()
Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!
Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!
I’m out
Inte då, bit ihop!Checkar in dag 10.
Ska villigt erkänna att jag ifrågasätter hela den här grejen. Vad är det för dumheter egentligen?
![]()
Inte så länge om vi bussar @StarMan på dig, men så ondsint kan väl ändå ingen vara?Dag 10 krävde lite förändring, återstår att se hur länge lädret får stanna på
![]()
Det gör jag. Har ju redan gått 20 minuter.Inte då, bit ihop!![]()
Ja, han är ganska kaxig för att vara n00b, håller med!
Ja, han är ganska kaxig för att vara n00b, håller med!
Specialövervakning?
@Margarinkungen ställer upp! Eller hur!?![]()
Dag tio. Ingen problem så här långt.
Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …
![]()
Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …
Den gamla godingen!Finns folk för sånt där!
![]()
...ytterligare ett tips. Tror jag har den kvar om du vill låna?![]()