Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är värt en smack va?? na na na .......Helt rätt! Om lärderbandet mot förmodan fortfarande sitter på dykaren är det dags att avlägsna det nu @Floof
Definitivt! @Back utdela vänligen batslaps till alla som har mage att köra läder på dykare! Panerai är undantagnaÄr värt en smack va?? na na na .......
Elakt att exkludera Panerai ägare, Tycker de kan vara värda lite handläder också..... men men utöver det är jag helt enig.Definitivt! @Back utdela vänligen batslaps till alla som har mage att köra läder på dykare! Panerai är undantagna
Kan du förtydliga det hela? Råder det misstanke om att jag skulle ha burit en annan klocka än min blåpanda under mars? Tycker isåfall att detta är rätt hårda anklagelser. Ja må ha skickat bilder ur min kamerarulle på annat än jag burit under mars men thats it. Uttalande önskas tack.@Sebastard
Har en liten liten fråga: känner du / har du haft kontakt med någon vars namn börjar på O?
Har du under denna kontakt skickat en bild på något med en svart tavla?
Inte sugen att visa din Explorer på handleden istället?Jag är fortfarande kvar tro det eller ej
Hahha du ska bara veta hur sugen jag är på att byta, men ingen som köpt min BB58 än så har ju ingen logisk anledning att byta änInte sugen att visa din Explorer på handleden istet?
Supersnygg kombo.Dag 10 krävde lite förändring, återstår att se hur länge lädret får stanna på
Som jag har förstått det är man skyldig till motsatts bevisats......alla älskar en god SLAPP!Kan du förtydliga det hela? Råder det misstanke om att jag skulle ha burit en annan klocka än min blåpanda under mars? Tycker isåfall att detta är rätt hårda anklagelser. Ja må ha skickat bilder ur min kamerarulle på annat än jag burit under mars men thats it. Uttalande önskas tack.
Läder på Gshock trumfar ju tom läder på dykare.Enkelt här med, inget bandbyte på gång heller.
Undrar om det finns läder till denna? Kanske man får fixa till själv, lär ju om inte reta upp dom flesta.
Du törs inte!Enkelt här med, inget bandbyte på gång heller.
Undrar om det finns läder till denna? Kanske man får fixa till själv, lär ju om inte reta upp dom flesta.
Äsch då, det är klart vi tror på dig. Bara på skoj du vet ❤Kan du förtydliga det hela? Råder det misstanke om att jag skulle ha burit en annan klocka än min blåpanda under mars? Tycker isåfall att detta är rätt hårda anklagelser. Ja må ha skickat bilder ur min kamerarulle på annat än jag burit under mars men thats it. Uttalande önskas tack.
Hade erbjudit mina tjänster om jag inte också varit med i utmaningen. Någon gay kines på Instagram skrev något om min ”sexy wrist” eller liknande så jag inbillar mig att jag har modellpotential.
Dag tio. Ingen problem så här långt.
Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …
Har inte Tudor quickset datum eller? Tror inte du lyckats pricka in rätt någon gång hittillsIncheckning. Fortfarande inga problem. Eller ja, kom på mig själv med att browsa köp och sälj och fundera på om man inte skulle klicka hem sommardinkan redan nu, men det är nog orelaterat till owgmars. Tror jag.
Det ena behöver inte utesluta det andra. Här finns den insamlingen du efterlyser@Berns
jag kan en fråga? Nu har vi samlat in massor av pengar till Maskrosbarn. Kan man tänka sig att ändra fokus till stöd för Ukraina och all den röra Putin ställt till sista veckorna?
Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!
Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!
I’m out
Den här var väldigt snäll (passade dock så bra). Nästa ska bli hårdare, lovar!