• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Perfekt GADA :cool:
92CF33E9-4617-4F6D-95EE-4A8DF1BCE826.jpeg

@Sebastard
Har en liten liten fråga: känner du / har du haft kontakt med någon vars namn börjar på O?
Har du under denna kontakt skickat en bild på något med en svart tavla?
Kan du förtydliga det hela? Råder det misstanke om att jag skulle ha burit en annan klocka än min blåpanda under mars? Tycker isåfall att detta är rätt hårda anklagelser. Ja må ha skickat bilder ur min kamerarulle på annat än jag burit under mars men thats it. Uttalande önskas tack.

Kan du förtydliga det hela? Råder det misstanke om att jag skulle ha burit en annan klocka än min blåpanda under mars? Tycker isåfall att detta är rätt hårda anklagelser. Ja må ha skickat bilder ur min kamerarulle på annat än jag burit under mars men thats it. Uttalande önskas tack.
Som jag har förstått det är man skyldig till motsatts bevisats......alla älskar en god SLAPP! :)

Äsch då, det är klart vi tror på dig. Bara på skoj du vet ❤

Dag 10, det börjar hända saker. Börjar känna avsaknaden av nytt på armen, inte för att Malm sviker, utan för att jag är svag. Men nej, vi kämpar på fortsatt! Vi ska bara gå ut i skogen och leta svamp i några dagar, så jag slipper se mina andra klockor 🥹🤪

Man vet aldrig när Kompass, visselpipa, temperaturmätare, tändstål eller 50 meter rep kan komma till användning 🍄

Bilagor

• 20220310_105348-01.jpeg
    20220310_105348-01.jpeg
    586.7 KB · Visningar: 6
OWG_10_2048px-8896.jpg

Dag tio. Ingen problem så här långt.
Däremot har det dykt upp ett event vid horisonten som innebär lite av en utmaning. Hur ska jag kunna genomföra ett fotouppdrag som innebär att plåta klockor på handleden utan att samtidigt skjuta ut mig ur OWG March? Kanske genom att använda en extern handledsmodell …
Hade erbjudit mina tjänster om jag inte också varit med i utmaningen. Någon gay kines på Instagram skrev något om min ”sexy wrist” eller liknande så jag inbillar mig att jag har modellpotential.

@Berns
jag kan en fråga? Nu har vi samlat in massor av pengar till Maskrosbarn. Kan man tänka sig att ändra fokus till stöd för Ukraina och all den röra Putin ställt till sista veckorna?
Det ena behöver inte utesluta det andra. Här finns den insamlingen du efterlyser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp