Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte varför men den där kaninen ger mig saw-vibbar! Läskig typNu blir det litteraturstund
![]()
Fram till 1/4…Kör en incheckning till idag bara för att visa att jag lyckades byta länken.
Beställde nån plier från Amazon då jag inte fick loss länken med vanliga bandverktyget.
Fick INTE ordning på det med pliern heller så svor och använde mer våld än tidigare och plopp, så funkade det.
Lyckades så klart repa lite men klockan är en keeper för mig ändå.
![]()
Haha!Fram till 1/4…![]()
Hur många behövs för att det ska kallas en samling?Haha!
Nä, inte fastnat i flipparsjukan än, försöker bygga upp nån liten samling först.![]()
Hur många behövs för att det ska kallas en samling?![]()
![]()
Om det ligger klockor och tillbehörpå alla bord och bänkskivor andra ytor o.s.v. i hemmet. Så kanske man har en?
Det kommer! Sen kommer fasen när du inte kan sälja utan bara ackumulerar…Haha!
Nä, inte fastnat i flipparsjukan än, försöker bygga upp nån liten samling först.![]()
Flest grejer när man dör vinner heter det väl??Det kommer! Sen kommer fasen när du inte kan sälja utan bara ackumulerar…![]()
Har dom bara på skrivbordet än så längeOm det ligger klockor och tillbehörpå alla bord och bänkskivor andra ytor o.s.v. i hemmet. Så kanske man har en?
Fast jag har ju bara ett specialintresse, även om det enligt min fru tagit alldeles för stora proportioner, så jag slipper ha gården full med SAABar t.exFlest grejer när man dör vinner heter det väl??![]()
Snyggt!!OWG - ett ljus i mörkret!
![]()
SAABarna står på min andra tomtFast jag har ju bara ett specialintresse, även om det enligt min fru tagit alldeles för stora proportioner, så jag slipper ha gården full med SAABar t.ex![]()
Så det är så man ska göra, ha två ställenSAABarna står på min andra tomt![]()
Är du kvar ElChucko?
Men man kan ju alltid äta pizza till frukost!Går og legger meg.
![]()