Så kände jag förra året också med min OP, men 1 April så var den ute på K&SDet stör mig att OWGM går så lätt hittills. Tänk om man blir OWG på riktigt?!![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kände jag förra året också med min OP, men 1 April så var den ute på K&SDet stör mig att OWGM går så lätt hittills. Tänk om man blir OWG på riktigt?!![]()
Börjar bli påfrestandeDu är bara avundsjuk![]()
Ja det hinner ju hända mycket på 2½ vecka. Man kanske tillochmed blir sugen på en Panerai? Nää nu ska vi inte överdrivaSå kände jag förra året också med min OP, men 1 April så var den ute på K&S![]()
Incheck dag 11, det här går ju galant!
Eller nej just det, jag åkte ut för en vecka sen…
Finväder idag, ännu en perfekt dag att komma över till den riktiga OWGM-tråden:
OWG-FAIL tråden mars -22
Vem trodde att en sån här tråd skulle behövas? Jo, vi alla som failar med OWGM! Jag hade på känn redan vid valet av klocka att detta skulle bli ett helvete. Och så blev det! Inget problem att bära en klocka i 31 dagar (förra året gick ju galant), men med undantaget att det inte kan vara vilken...klocksnack.se
![]()
Incheck dag 11, det här går ju galant!
Eller nej just det, jag åkte ut för en vecka sen…
Finväder idag, ännu en perfekt dag att komma över till den riktiga OWGM-tråden:
OWG-FAIL tråden mars -22
Vem trodde att en sån här tråd skulle behövas? Jo, vi alla som failar med OWGM! Jag hade på känn redan vid valet av klocka att detta skulle bli ett helvete. Och så blev det! Inget problem att bära en klocka i 31 dagar (förra året gick ju galant), men med undantaget att det inte kan vara vilken...klocksnack.se
![]()
Sent svar, men självklart (inte) ska du testa nån av dom
Så sa du till nån dag precis innan månadsskiftet förra året oxåDet stör mig att OWGM går så lätt hittills. Tänk om man blir OWG på riktigt?!![]()
Tyvärr. Vågade inte stanna så längeSent svar, men självklart (inte) ska du testa nån av domHar du ingen inzoomad bild på dom ??
![]()
Men du har iaf en G&T???Solen skiner såklart skönast på oss fortfarande med i OWGM.
![]()
skrivet på en solvarm telefon, gött
Visst är det härligt med hemmakontor. Man kan ju smådricka lite på arbetstid. På salongsnivå liksom.Men du har iaf en G&T???![]()
Jo så länge som vi bara skämtar om det så är det ok.Visst är det härligt med hemmakontor. Man kan ju smådricka lite på arbetstid. På salongsnivå liksom.
Edit: kanske inget man ska skämta om.