Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det är bara vatten, på café. Nära jobbet dessutom.Men du har iaf en G&T???![]()
Tror fan att du inte har bekymmer alls, det där är en stark kandidat till mitt utvidgande av klocksamlingen. Underbar!Inga problem än
![]()
Låt bästa inkognitodeltagare vinna allt! jag är inte heller bitter, har ju en gul plastleksak på armen 24/7Stödköpt lite lotter till dagens dragning precis. Hinner det reggas?? Förvisso skitsamma om det är lika riggat som förra året… Men jag är int bitter! Har ju en Panerai.
Det borde vara lite inloggningskrav några gånger i vecjan för att få köpa lotterLåt bästa inkognitodeltagare vinna allt! jag är inte heller bitter, har ju en gul plastleksak på armen 24/7![]()
Det är klockan 15:00 denna veckan med va?Det borde vara lite inloggningskrav några gånger i vecjan för att få köpa lotter
Fast jag kan ju inte vara bitter... För jag VANN ju förra veckan
Inväntar dagens utlottning medelst ryggläge i soffan
![]()
Jajjemen.Det är klockan 15:00 denna veckan med va?
hehe, vet egentligen inte hur det funkar mer än att jag inte känner igen hälften av namnen som köpt lotter.Det borde vara lite inloggningskrav några gånger i vecjan för att få köpa lotter
Fast jag kan ju inte vara bitter... För jag VANN ju förra veckan![]()
Börjar vänja mig. Tänk om man fastnar och inte kan ha någon annan klocka efter det här?
![]()
Jag har ägnat mig åt liknande funderingar. Klurar på vad jag skulle kunna köpa för båt om jag säljer allt utom hudkrämsdykaren.Det stör mig att OWGM går så lätt hittills. Tänk om man blir OWG på riktigt?!![]()
På tal om nåt nästan helt annat... Är det verkligen INGEN som failat ur än idag????hehe, vet egentligen inte hur det funkar mer än att jag inte känner igen hälften av namnen som köpt lotter.
Tycker väl inte det är för mycket begärt att säg hej i alla fall om man ändå har ett användarnamn här på KS, men skitsamma kanske.
Ja, du VANN!![]()
På tal om nåt nästan helt annat... Är det verkligen INGEN som failat ur än idag????![]()
Det är det säkert...har som sagt lagt piskan på hyllan så jag säger då ingetPå tal om nåt nästan helt annat... Är det verkligen INGEN som failat ur än idag????![]()