• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ren stöld!!
IMG_20210727_222414.jpg
...inget flygplan, duh

Nej det där kan inte vara @roosterman det kan jag säga med säkerhet eftersom bilen inte är en SAAB ...
Verkar vara en man med väldigt god smak den där @roosterman . Fler behöver förstå hur fantastiska saabarna var och är. Fun fact: De var ju t.o.m så bra att de tvingades att sluta tillverka dem, för att andra märken inte skulle se så dåliga ut.

I övrigt är det en härlig lördagsstämning här ikväll trots att det är måndag. Glada tider!

Snurrade på ett Nato inför dag 14.
Men kan inte förstå grejen, nato skulle kunna vara anledning till att alla wathoholics failar.
20220314_151715.jpg

Men vi kämpar.
Nato är det mest obegripliga klappruttna sätt man kan tänka sig att spänna fast en klocka med. Fult, tjockt, klumpigt obekvämt o tja helt jvla värdelöst helt enkelt. Ibland blir jag sugen på en CWC men varje gång jag blir det tar jag fram det enda nato jag har (som iofs är av grymt bra kvalitet) och provar på en av mina field watches. Resultat... Ingen CWC ännu....

Vet inte om jag är mest trött på att se alla andras klockor, eller min egen 😂
Nåväl, tror fortfarande stenhårt på teorin att det inte spelar någon som helst roll vad man väljer, det är tjockleken på pannbenet som räknas🤙🏼
3bTuyTv.jpg

0IIZxe3.jpg
Instämmer..... Inte alls faktiskt! Jag hade gett upp för länge sedan med den klockan o många andra 😁

Nato är det mest obegripliga klappruttna sätt man kan tänka sig att spänna fast en klocka med. Fult, tjockt, klumpigt obekvämt o tja helt jvla värdelöst helt enkelt. Ibland blir jag sugen på en CWC men varje gång jag blir det tar jag fram det enda nato jag har (som iofs är av grymt bra kvalitet) och provar på en av mina field watches. Resultat... Ingen CWC ännu....
Du är helt rätt på det, passar bäst på bild eller film (läs 007)
I verkligheten är det inget att ha.
Men mitt gummit kommer inte förens på Torsdag som det ser ut nu, så jag kämpar på 😳

Håller nästan med, fast zulu är än värre. Som nato men styvare och klumpigare. Nato blir dock bättre och sitter lägre om man knipsar av extraflärpen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp