...inget flygplan, duhRen stöld!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...inget flygplan, duhRen stöld!!
![]()
Säger han som har X-antal G-Shocks…Du menar att vi 70-talister har mer självkontroll eller?![]()
Övning ger färdighet, eller hur? Tredje året.Varför krångla till det. //Håller med om att det går som en dans. Det här är nästan för lätt!
Varför har du censurerat din semesterbild?Ren stöld!!
![]()
Du vet ju hur timid jag är....Varför har du censurerat din semesterbild?
Nej det där kan inte vara @roosterman det kan jag säga med säkerhet eftersom bilen inte är en SAAB ...Varför har du censurerat din semesterbild?
Dom är bra. Synd att dom inte har något till swatch. Det nya blå hade nog varit snyggt till den klockan.Dag 14
Artem Sailcloth
![]()
![]()
Tänkte faktiskt skriva det efter hahaha!Nej det där kan inte vara @roosterman det kan jag säga med säkerhet eftersom bilen inte är en SAAB ...
Jag vet inte. Jag stal bilden på Facebook och fotografen verkar inte vilja dela med sig av informationen. Ska anteckna namnet och återkomma i ärendet om jag masar mig dit.Seriöst, jag tycker den är intressant faktiskt. Vem är konstnären?
Verkar vara en man med väldigt god smak den där @roosterman . Fler behöver förstå hur fantastiska saabarna var och är. Fun fact: De var ju t.o.m så bra att de tvingades att sluta tillverka dem, för att andra märken inte skulle se så dåliga ut.Nej det där kan inte vara @roosterman det kan jag säga med säkerhet eftersom bilen inte är en SAAB ...
Inte jag heller. Är svag för bayerskt från 80-talet såklart men även 90.Nej det där kan inte vara @roosterman det kan jag säga med säkerhet eftersom bilen inte är en SAAB ...
Jag är rätt säker på att den skulle klara sig i en svensk domstol iallafall. Har läst om liknande fall där målningen liknat fotografiet väldigt mycket mer men där fotografen förlorade målet. Den bör nog betraktas som någon slags remix, eller heter der parafras kanske?Ren stöld!!
![]()
Tar två av varjeDags att tänja på lädret @Back Jacob har släppt en ny klocka till dig.
Timepieces | Jacob & Co.
The breadth of Jacob & Co.'s timepiece offering shows the brand's passionate need to produce amazing pieces that the world has never seen before.jacobandco.com
Kanske kommer den 1/4. Så spar Admin en del tidGällande failbanners, sitter de fortfarande fast i Suezkanalen?
![]()
Nato är det mest obegripliga klappruttna sätt man kan tänka sig att spänna fast en klocka med. Fult, tjockt, klumpigt obekvämt o tja helt jvla värdelöst helt enkelt. Ibland blir jag sugen på en CWC men varje gång jag blir det tar jag fram det enda nato jag har (som iofs är av grymt bra kvalitet) och provar på en av mina field watches. Resultat... Ingen CWC ännu....Snurrade på ett Nato inför dag 14.
Men kan inte förstå grejen, nato skulle kunna vara anledning till att alla wathoholics failar.
![]()
Men vi kämpar.
Instämmer..... Inte alls faktiskt! Jag hade gett upp för länge sedan med den klockan o många andraVet inte om jag är mest trött på att se alla andras klockor, eller min egen
Nåväl, tror fortfarande stenhårt på teorin att det inte spelar någon som helst roll vad man väljer, det är tjockleken på pannbenet som räknas
![]()
![]()
Typ 300 personer om man skall tro på resultatet hittills....
Du är helt rätt på det, passar bäst på bild eller film (läs 007)Nato är det mest obegripliga klappruttna sätt man kan tänka sig att spänna fast en klocka med. Fult, tjockt, klumpigt obekvämt o tja helt jvla värdelöst helt enkelt. Ibland blir jag sugen på en CWC men varje gång jag blir det tar jag fram det enda nato jag har (som iofs är av grymt bra kvalitet) och provar på en av mina field watches. Resultat... Ingen CWC ännu....
Den där kommer vara lättsåld om du tröttnar...Njuter i solen efter jobbet.
Summering så här långt: Nöjd med klockvalet och gillar den mer nu än innan, MEN - det är så fruktansvärt tråkigt...
![]()
Min sambo som samlar på muminmuggar upplyste mig om att din mugg är ganska ovanlig.Gomåndag!![]()
Håller nästan med, fast zulu är än värre. Som nato men styvare och klumpigare. Nato blir dock bättre och sitter lägre om man knipsar av extraflärpen.Nato är det mest obegripliga klappruttna sätt man kan tänka sig att spänna fast en klocka med. Fult, tjockt, klumpigt obekvämt o tja helt jvla värdelöst helt enkelt. Ibland blir jag sugen på en CWC men varje gång jag blir det tar jag fram det enda nato jag har (som iofs är av grymt bra kvalitet) och provar på en av mina field watches. Resultat... Ingen CWC ännu....
Lika enkelt som att bli gravid!Sen incheckning idag, GA800 har på något sätt tagit sig ut från sitt gömställe. 14 dagar, kommer man att fixa resten av månaden? Vi har ju hört hur vissa klockor liksom glider upp på handleden av sig själva...![]()