• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!

(bild på @Back för topic)
g26VplE.jpg

Tänka sig. Redan dag 14. Jag börjar bäva för hur det ska bli i april. All denna valfrihet. Man kommer bete sig som en DDR-medborgare efter murens fall. Alldeles konfys över allt som finns att välja mellan. Slutar med mentalt break down och så går man där utan klocka till slut ....🙄
20220314_190549.jpg

Senast ändrad:
Jag må vara fördomsfull MEN, sätter min högra lilltå på att majoriteten som är kvar är 70-talister... prove me wrong!

(bild på @Back för topic)
g26VplE.jpg
70-talisterna vet väl inget om livet. Knappt könsmogna. Nej det är nog vi 60-talister som får stå för stabiliteten här..😎
Bilden förresten...är det en ung Johan Glans vi ser? 70-talist förstås ... bah...

Hur kan tråden fyllas av en massa positivt tjafs?
Situationen suger fett och vi är inte ens halvvägs?

Jag tror inte jag varit så här irriterad sedan jag drev omkring mellan England och Irland utan roder under Fastnet race för ett gäng år sedan

7519ADE4-A69C-4FEB-9EF9-71F09FE5C9A7.jpeg
Några katastrofer som etsat sig fast när päronen kedjerökte Prince framför nyheterna. Ego Boy, Elvis Presley, Ronnie Peterson, Tjörnbron, Aldo Moro. Det som jag minns påverkade mig mest var Fastnet 1979. Med tanke på det känns OWG rätt soft ;)

BFEF1930-6267-4282-B5AF-9DC96063048E.jpeg
Färdigtränat för idag. Lite kvällsspis sitter fint nu och frun har fixat en enkel räkmacka. Men en fundering...
IMG_6909.jpeg

Fasiken, den där "batman" kör tyrdligen extraknäck. Ha´re gott. Det här med OWG går som en dans.//:pompus:
Håller med om att det går som en dans. Det här är nästan för lätt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp