• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jahapp kvällsincheckning där örnen får göra mig sällskap i mitt 3000e inlägg här på KS. Inget att tala om jämfört med många andra men... Om man antar att varje inlägg tog 2 minuter totalt sett i form av läsa, fundera, formulera och svara. Så har jag ändå ägnat snart 13 arbetsdagar åt att skriva inlägg på KS 😁
IMG_20220314_211038.jpg

Idag har man agerat flyttkarl, på med flanellen och G-Shocken

20220314_205929.jpg
På en måndag?!? Vem fan flyttar på en måndag liksom??? Faktiskt bland det märkligaste jag hört på mycket länge… Jag agerade flyttkarl i lördags. Hör mer till vanligheten. Tappat räkningen över hur många lördagar jag fått helt förstörda av folk som ska hålla på att flytta i tid och otid

Min sambo som samlar på muminmuggar upplyste mig om att din mugg är ganska ovanlig. :)
Trevligt! Själv har jag jag dålig koll men har ett gäng sedan gammalt så någon av dom kan ju ha värde nog att göra en trade mot en budweiser klocka eller @Jakob Häll s 2022 klocka. (Förra årets groda var ju uppenbarligen betydligt trevligare så den får man väl inte kanske....)

Halvvägs, ...snart. ✌🏻 🎉 Jag är glad att jag valt den klocka jag nu bär. Hade jag istället valt "nåt tokroligt", då hade jag stått på fail-listan vid det här laget.
Dagens manschettknappar... I lite generösare storlek, i silver och med en lätt gröntonad tigeröga. Ovansidan i guld på silver. I övrigt vet jag inte mycket om dem men den är stämplad med svensk importkontrollstämpel, den ovala "kattfoten", som slutade användas 1988.
PSX_20220314_215130.jpg

Trevligt! Själv har jag jag dålig koll men har ett gäng sedan gammalt så någon av dom kan ju ha värde nog att göra en trade mot en budweiser klocka eller @Jakob Häll s 2022 klocka. (Förra årets groda var ju uppenbarligen betydligt trevligare så den får man väl inte kanske....)
Här är lite mer info och en hint om priset innan du byter bort den. ;)
Sorry för OT .
Screenshot_20220314-223120_Opera.jpg

Här är lite mer info och en hint om priset innan du byter bort den. ;)
Sorry för OT .
Screenshot_20220314-223120_Opera.jpg
Men... Vad kul! Tack för info! Den får jag väl ställa längst in i skåpet tror jag! Roligt att den var ovanlig. Konstigt egentligen för jag har flera andra från samma tid ungefär och har inte känslan av att någon av dom är eftertraktade. Vet du någon bra site att kolla upp om man har någon mer godbit? (Lite OT får man väl tillåta i den här tråden tänker jag annars blir den ju väldigt enahanda. Man får ju inte se så många nya klockor iaf... 🙂)

IMG_6930 (1).jpeg

Godmorgon. Tnr: 150708. Dax att kliva upp denna kylslagna morgon. Faktiskt flera minusgrader ute. Ha`re // :pompus: (Allt har ett syfte, även stenar på vägen.Ingmar Bergman)

Senast ändrad:
Men... Vad kul! Tack för info! Den får jag väl ställa längst in i skåpet tror jag! Roligt att den var ovanlig. Konstigt egentligen för jag har flera andra från samma tid ungefär och har inte känslan av att någon av dom är eftertraktade. Vet du någon bra site att kolla upp om man har någon mer godbit? (Lite OT får man väl tillåta i den här tråden tänker jag annars blir den ju väldigt enahanda. Man får ju inte se så många nya klockor iaf... 🙂)

De tidiga muggarna från 90-talet är mycket eftertraktade hos de som samlar på muminmuggar, som min sambo och därför såg hon muggen före din fina klocka som jag skulle visa för henne. :D Kanske synd att gömma undan den, använd och njut, som vi gör med gamla klockor.

Ofta har dessa muggar varit "ungarnas mugg" som de sedan växt ifrån och nu får agera pennställ eller som extramugg på sommarstället.

Priserna kan variera rätt mycket men här finns lite info annars ger även sålda objekt på Tradera en hint.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp