• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 17! I dag blir blir det nog mest desk diving och dåligt ljus. Testar Monstret på ett Uncle Seiko-gummi.
220317 padi 1.jpg

T -14 :1
89DE9458-ECA9-48C8-8D39-606249AEC9D1.jpeg

Jag måste ändå säga att jag gillar klockan, jag gillar storleken (34mm!) funkar bra, behöver inga 41mm rolex i dessa case iaf. Det är en ära att få bära dessa klockor och klockfasta tillsammans med er, utom @Staafen men ni som har en klocka som ni annars inte skulle ha, en klocka som utmanar och som gör att det känns lite utmanande, det gör det för mig, men det kommer stunder, som nu när jag blir glad av Musse!

Kämpa vänner, ska bli skönt att kränga på sig en modern länkklocka den 1/4 eller så fortsätter jag med denna och avyttrar allt annat!

Senast ändrad:
Folk verkar falla som flugor i andra sociala medier, men vet varken om de finns på KS, har fått lavetter, slutat köpa lotter eller ens är anmälda för den delen 😅
Screenshot_2022-03-17-05-23-27-99_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6__01.jpg
Screenshot_2022-03-17-05-24-31-41_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6__01.jpg
Screenshot_2022-03-17-05-25-12-73_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6__01__01.jpg

Om det här skall flyga även nästa år krävs nog lite förändringar. Exempelvis krav på incheckning i tråden. Jag känner nog också att det här externa deltagandet med anmälning o deltagande utanför KS blir rätt krystat. Klart det drar in pengar men det kommer att göra att detta tappar sin charm o går i graven. Tyvärr vanligt med alla möjliga aktiviteter, festivaler, happenings etc som växer och blir för stora för sig själva. Känns som vi ligger nära den gränsen i år. Det blir liksom rätt ointressant när man inte har en aning om vilka som är med, vilka som fuskar och var de 300 personer som kanske är med befinner sig. Ta nu inte detta som grinighet för jag tycker själva owg grejen är en riktig höjdare och vill gärna att den skall leva vidare på ett bra sätt. Dock känner jag starkt att mitt eget intresse minskade i år och kör på mest för att det är en kul tråd att följa ändå. Mumin gör en Ben Dover idag...
IMG20220317072917.jpg

Hahaha vet vilken grupp du snokar efter failare i 😜
Bara på dem 😁

Någon som känner igen tatueringarna?
Visst att detta är på "skoj" och för en riktigt bra saks skull.
Många anstränger sig och lägger in bilder så gott som varje dag, och det i min värld ett förtroende att personen inte fuskar för att tex kunna vara med om utlottningen av dom grymma priserna som skänkts. Tyvärr är det som nämnts innan allt för många som dyker upp på lotterierna men aldrig syns nån annan stans..
Det ska vara exklusivt för dom som verkligen kör fair play. Sen är det alltid upp till var och ens samvete och ärlighet förstås.
Kan även tycka att OWGM kanske ska vara en ren KS-grej för deltagarna. Det är ju lixom inte svårt att skaffa en konto här och delta.
Och sen SKA det vara mer än ett inlogg här i tråden mer än tre ggr på en månad......
MEN detta är min personliga uppfattning!:)

Med det sagt så tycker jag detta är en jäkla rolig grej och det glädje tråden ger är en välbehövlig positiv punkt i dagsläget 😍
Keep up the good work everyhopa!😁👍
NU KÖR VI IN I KAKLET!

Se till att hjälps åt att plocka failarna nu så @Back får lite att göra ;)

OBS! Detta är absolut ingen kritik till @Berns och gänget som roddar och fixar så vi kan hålla på med OWGM:D

Visst att detta är på "skoj" och för en riktigt bra saks skull.
Många anstränger sig och lägger in bilder så gott som varje dag, och det i min värld ett förtroende att personen inte fuskar för att tex kunna vara med om utlottningen av dom grymma priserna som skänkts. Tyvärr är det som nämnts innan allt för många som dyker upp på lotterierna men aldrig syns nån annan stans..
Det ska vara exklusivt för dom som verkligen kör fair play. Sen är det alltid upp till var och ens samvete och ärlighet förstås.
Kan även tycka att OWGM kanske ska vara en ren KS-grej för deltagarna. Det är ju lixom inte svårt att skaffa en konto här och delta.
Och sen SKA det vara mer än ett inlogg här i tråden mer än tre ggr på en månad......
MEN detta är min personliga uppfattning!:)

Med det sagt så tycker jag detta är en jäkla rolig grej och det glädje tråden ger är en välbehövlig positiv punkt i dagsläget 😍
Keep up the good work everyhopa!😁👍
NU KÖR VI IN I KAKLET!

Se till att hjälps åt att plocka failarna nu så @Back får lite att göra ;)

OBS! Detta är absolut ingen kritik till @Berns och gänget som roddar och fixar så vi kan hålla på med OWGM:D
hear hear! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp