Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Återkommer 1/4!Testa detta om ni vågar
![]()
Absolut. Bra betyg för G-Shocks.Samtliga i Team G-shock fortfarande med i gamet verkar det som
@roosterman
@lofgreno
@Danne.l
@Mic1
@Zorin
@Dan1jel
@JohanAndersson
@RobinW
@HampusJ
@livinl0ud
@KaiHaj
@AlexKallonas
@Paraflax
@lulemarcus
@Stonefly
@AdrianO
@Aros
@StoneCold
@OddD
@Derix
@CalibeR
@Karlsson
Testa detta om ni vågar
![]()
Hahaha 2,4 mille om man räknar på ett snittpris på 1100/timmen. Det ställer lite krav på resultat från den WS övningenGår in i en 2 dagars workshop med 150 personer. 90% konsulter. Dyrt men roligt
![]()
Checkar in på St Patrick’s Day, hoppas alla har något grönt på sig!
![]()
Folk verkar falla som flugor i andra sociala medier, men vet varken om de finns på KS, har fått lavetter, slutat köpa lotter eller ens är anmälda för den delen
![]()
![]()
![]()
Om det här skall flyga även nästa år krävs nog lite förändringar. Exempelvis krav på incheckning i tråden. Jag känner nog också att det här externa deltagandet med anmälning o deltagande utanför KS blir rätt krystat. Klart det drar in pengar men det kommer att göra att detta tappar sin charm o går i graven. Tyvärr vanligt med alla möjliga aktiviteter, festivaler, happenings etc som växer och blir för stora för sig själva. Känns som vi ligger nära den gränsen i år. Det blir liksom rätt ointressant när man inte har en aning om vilka som är med, vilka som fuskar och var de 300 personer som kanske är med befinner sig. Ta nu inte detta som grinighet för jag tycker själva owg grejen är en riktig höjdare och vill gärna att den skall leva vidare på ett bra sätt. Dock känner jag starkt att mitt eget intresse minskade i år och kör på mest för att det är en kul tråd att följa ändå. Mumin gör en Ben Dover idag...![]()
Hahaha vet vilken grupp du snokar efter failare i
Bara på dem![]()
Visst att detta är på "skoj" och för en riktigt bra saks skull.Någon som känner igen tatueringarna?
hear hear!Visst att detta är på "skoj" och för en riktigt bra saks skull.
Många anstränger sig och lägger in bilder så gott som varje dag, och det i min värld ett förtroende att personen inte fuskar för att tex kunna vara med om utlottningen av dom grymma priserna som skänkts. Tyvärr är det som nämnts innan allt för många som dyker upp på lotterierna men aldrig syns nån annan stans..
Det ska vara exklusivt för dom som verkligen kör fair play. Sen är det alltid upp till var och ens samvete och ärlighet förstås.
Kan även tycka att OWGM kanske ska vara en ren KS-grej för deltagarna. Det är ju lixom inte svårt att skaffa en konto här och delta.
Och sen SKA det vara mer än ett inlogg här i tråden mer än tre ggr på en månad......
MEN detta är min personliga uppfattning!
Med det sagt så tycker jag detta är en jäkla rolig grej och det glädje tråden ger är en välbehövlig positiv punkt i dagsläget
Keep up the good work everyhopa!
NU KÖR VI IN I KAKLET!
Se till att hjälps åt att plocka failarna nu så @Back får lite att göra
OBS! Detta är absolut ingen kritik till @Berns och gänget som roddar och fixar så vi kan hålla på med OWGM![]()
"Cave ne ante ullas catapultas ambules"Testa detta om ni vågar
![]()
Killen med Tudorn tror jag mig ha hittat i deltagarlistan via hans namn, de övriga två är inte anmälda med sina riktiga namn iaf. Dra ett PM om du vill vetaNågon som känner igen tatueringarna?
Inte ens 10 sekunder över på jobbet någonsin?Har inte varit jätte aktiv i år…mycket på jobbet och nu ligger jag hemma magsjuk..
Men än sålänge är jag med
![]()
Skärpning född 80-nånting!...har du sett mig lipa över min gula skitklocka?Dag 17. Måste erkänna att det inte känns som att det är nedförsbacke nu, snarare tvärtom.
![]()
![]()
Med en dykare? Du måste skoja!Dag 17. Måste erkänna att det inte känns som att det är nedförsbacke nu, snarare tvärtom.
![]()
![]()