Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan täcka upp för dig, Guinnes och Powers, blir det bra!?It’s St Patrick’s Day!!
Nu är det dags att varva whiskey och Guinness medans man svänger på de lurviga! Eller nja, det blir nog snarare Peppa Pig och Budweiser…
![]()
Skoja bara, klart man ska ut! Stay tuned…
Bud is St Paddys!
Så det var inte så akut…?Dag 17… Akut tandläkarbesökpakethämtning på vägen dit
![]()
![]()
Om du tröttnar så vet du vem du skickar DM till 1/4Det svåra med OWGM är ju att försöka ta en bild som inte är identisk med förra uppdateringen
![]()
Ajdå, den är värre! Själv puttar man vagnen och drar hundenSkönt att kunna använda vagn. Själv har jag två hundar som inte gärna går bredvid vagn så jag får ha ungen i bärsele varje promenad![]()
Skönt! Vår ena hund är likadan gällande att gå lös, hon skulle inte jaga efter något om hon inte fick. Den andra är en labrador så han sticker om det finns ett äpple någonstans inom en kilometer och stänger helt av sin hörselAjdå, den är värre! Själv puttar man vagnen och drar hundendärför skönt att kunna koppla av honom när man går på strövstigarna här hemma! Han är superlugn! Springer inte ens efter kaninerna här hemma
Varje gång jag ser denna Seiko tycker jag att den är så himla fin! Det är något speciellt med denna mot andra men kan inte sätta fingret på vad då jag är total novis på Seiko.Dag 17! I dag blir blir det nog mest desk diving och dåligt ljus. Testar Monstret på ett Uncle Seiko-gummi.
![]()
Snyggt läder!Dag 17. Måste erkänna att det inte känns som att det är nedförsbacke nu, snarare tvärtom.
![]()
![]()
Ja, den är fin! Tror det är en sytdhritnpz170733839666. Glöm inte att @Flecktarn är sjukt bra på att fota, klockan är förmodligen inte 1/10 så vacker i verklighetenVarje gång jag ser denna Seiko tycker jag att den är så himla fin! Det är något speciellt med denna mot andra men kan inte sätta fingret på vad då jag är total novis på Seiko.![]()
Beklagar! Hoppas det gick bra och inte kostade som en grå-Rolex!!Dag 17… Akut tandläkarbesökpakethämtning på vägen dit
![]()
![]()
Kanske av just den anledning som jag inte druckit en droppe på 2804dagarBörjar längta till min andra klockor men då jag är född på rätt årtionde så viker jag ju inte ner mig!![]()
![]()
Röda vägar väcker barndomsminnen, den som vet den vet.Dag 17:2
![]()
skytte handskarna på, men jag såg varken ryss eller vilt men det kan också bero på min massiva cigarr som luktade gott också!
brorsan!!! älska kongo!!Röda vägar väcker barndoms minnen, den som vet den vet.
(Kastelholm represent)
Jag har faktiskt Perlontråd på rulle. Funderar på att lära mig knyppla.