• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
IMG_6334.jpeg

Vilka problem Ni har? Ta något bland Era klockor och håll inte på och köp in för enkom för OWG march ;) Hare gott, jag vet redan mitt klockval och det kommer tids nog ...//:pompus:
Mitt val har legat i lådan sen länge, men problemet är att jag inte slutar köpa 😱😱😱

Ta ett snack med min fru, hon har ett och annat att säga om mitt intresse. Och ja hon är kvalificerad att göra en bedömning eftersom hon jobbar som kurator inom vuxenpsykiatrin 😱😱😱✌️😬
Ja sådana har man pratat mycket med, efter alla utlandsmissoner på diverse skarpa platser runt om i världen så.... //;););)

Jag tycker det är svårt.. kanske borde jag ta min Radiomir bara för att tvinga mig själv att bära den.. nu ligger den mest. Men det känns inte som en bra ideé att tvinga sig själv.. kärlek kommer inte uppstå genom tvång.

Jag har ett par DJ att välja på, båda skulle funka som OWG-klocka om jag var tvungen att ha bara en.. men kanske skulle det ändå vara roligast att ha min PO i en månad.
Är detta så himla viktigt egentligen? Nja, men jag har ju börjat byta klocka flera gånger om dagen då jag gillar de jag har såpass mycket.. så jag vill bara minimera suget efter något annat.

IMG_6334.jpeg

Vilka problem Ni har? Ta något bland Era klockor och håll inte på och köp in för enkom för OWG march ;) Hare gott, jag vet redan mitt klockval och det kommer tids nog ...//:pompus:
@LESA
Kolla digitaluret här.

Vi kan benytte klokke nr. 2 på venstre hånden - når/hvis det kniper...ikke sant? :angel:...så lenge OWG-klokken er på høyre hånden hele tiden.

Jag/ LESA har spelat sedan 1977 och har haft 7 i handicap. Spela gör jag endast när jag känner för det spontant och fortfarande hyfsat handicap ,strax över 10 så helt ok.Numera så jobbar jag sommartid med att klippa greener och foregren som pensionär.// :pompus:
Jag har gått gröntkortkursen tre ggr utan att nån gång fortsätta spela…
Har en kusin som jobbar som pro så jag har inte betalat speciellt mycket för kurserna sån tur är. Tacka vet jag klockor!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp